سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قبل از اجرای فعالیت‌های عمرانی مجوز‌های لازم از پلیس اخذ شود

رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور با بیان اینکه اجرای پلان ایمنی در فعالیت‌های عمرانی از بروز تصادفات می‌کاهد، خواستار اخذ مجوز‌های لازم از پلیس شد.

 سرهنگ مصطفی زینی وند، در خصوص ایجاد محدودیت‌های ترافیکی در فعالیت‌های عمرانی توضیح داد و گفت: در سطح معابر و محل‌هایی که تردد‌های عمومی داریم، یک سری فعالیت‌هایی وجود دارد که می‌تواند تردد‌ها را مختل کند که این موضوع به بحث تعمیر و نگهداری معابر و یا به نوسازی تأسیسات شهری مانند آب، برق، گاز و تلفن بر می‌گردد که برخی ادارات قصد دارند انشعابات جدید احداث کنند که به واسطه این فعالیت‌ها شاید یک سری از تغییر مسیر‌ها ایجاد گردد و یا اینکه محدودیت‌های ترافیکی اعمال شود.

وی افزود: نکته حائز اهمیت و مهم در این قضیه این است که در این خصوص از سوی مسئول پروژه یک اطلاع رسانی شده باشد و مجوز لازم را از پلیس گرفته باشند تا تمهیدات لازم ترافیکی را برای آن محدوده‌ها در نظر گرفته است.

سرهنگ زینی‌وند بیان داشت: همچنین رعایت پلان ایمنی برای اجرای و ادامه عملیات عمرانی و نوسازی تأسیسات شهری حتماً مد نظر است که باید انجام شود تا از بروز تصادفات احتمالی در محدوده جلوگیری شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.