سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرمخاطب‌ترین برنامه‌های تلویزیون کدامند؟

از میان شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی به ترتیب شبکه‌های سه، آی‌فیلم و کودک دارای بیشترین تماس‌های مردمی‌بوده‌اند.

از میان شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی به ترتیب شبکه‌های سه، آی‌فیلم و کودک دارای بیشترین تماس‌های مردمی‌بوده‌اند که این تماس‌ها، موضوعات و برنامه‌های مختلفی را شامل شده و طیف متنوعی از انتقاد، پیشنهاد و تشکر را دربرمی‌گیرد. از میان برنامه‌های شبکه سه سیما «حسینیه معلی» و «سرزمین مادری»، شبکه آی‌فیلم سریال «مختارنامه» و شبکه کودک سیما برنامه‌های «سر سفره خدا» و «منم بچه مسلمان» بیشترین سهم برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی در پیشنهادها، درخواست‌ها و قدردانی‌های مخاطبان در تماس با سامانه ۱۶۲ را به خود اختصاص دادند.

از میان تماس‌های مخاطبان در ادامه به برخی محور‌های مطرح شده اشاره می‌شود:

مهمترین محور‌های نظرات مخاطبان درباره برنامه «حسینیه معلی» شامل تشکر از محتوای جذاب، مفید، اثرگذار، معنوی و دلنشین، به تصویر کشیدن آیین عزاداری در نقاط مختلف کشور، اجرای توانمند نجم‌الدین شریعتی، حضور داوران شایسته و همچنین تشکر از عوامل تولید و پخش برنامه، درخواست تغییر زمان پخش، اعلام زمان پخش و بازپخش، اعلام نحوه حضور در برنامه و بازپخش قسمت‌های پخش شده و انتقاد از زمان نامناسب پخش، حضور زیاد شرکت‌کنندگان، حضور نداشتن برخی از داوران سال گذشته و تغییر زمان پخش برنامه به بهانه پخش مسابقات فوتبال بوده است.

مهمترین محور‌های نظرات مخاطبان درباره سریال «سرزمین مادری» شامل تشکر از محتوای جذاب و سرگرم‌کننده، درخواست اعلام زمان پخش و بازپخش و پخش منظم و انتقاد از زمان نامنظم پخش سریال بوده است.

مهمترین محور‌های نظرات مخاطبان درباره سریال «مختارنامه» شامل تشکر از پخش این سریال جذاب و اثرگذار، درخواست تغییر و اعلام زمان پخش و بازپخش و انتقاد از پخش بیش از حد این سریال، زمان نامناسب پخش و مدت‌زمان طولانی پخش سریال بوده است.

همچنین درخواست پخش سریال‌های جدید و متنوع و انتقاد از پخش سریال‌های قدیمی و تکراری از دیگر محور‌های نظرات مخاطبان درباره سریال‌های شبکه آی‌فیلم بوده است مهمترین محور‌های نظرات مخاطبان درباره برنامه «سر سفره خدا» شامل تشکر از محتوای جذاب و آموزنده و درخواست تداوم پخش و اعلام نحوه شرکت در برنامه و مهمترین محور‌های نظرات مخاطبان درباره شبکه پویا نیز درخواست پخش پویانمایی‌های جدید و متنوع بوده است.

برچسب ها: رسانه ملی ، تلویزیون
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۳:۱۲ ۰۸ مرداد ۱۴۰۳
مردم دل خوشی ندارند با کدام شبکه پرمخاطب تا گوشی هست کی نگاه میکنه فقط روشن می‌کنند بدون صدا فقط بعضی تصاویر بیا جلو چشم
ناشناس
۱۳:۰۶ ۰۸ مرداد ۱۴۰۳
بخشی از تماسها هم برای بازگشت مجریان خوب تلویزیون هست که متاسفانه مورد بی توجهی قرار گرفته
ناشناس
۱۲:۴۰ ۰۸ مرداد ۱۴۰۳
شبکه دو ک کلا مرخص شده...انگار نه انگار ک دهه ۸۰ بهترینهارو پخش میکرد.....
ناشناس
۱۲:۱۸ ۰۸ مرداد ۱۴۰۳
برای صدا و سیمای ایران متاسفم که سریال اوشین پخش میکنه یعنی اصلا سطحش بالا نرفته که سریالهای خارجی بنام پخش کنه قربون ای فیلم که سریالهای قدیمی خوبمون پخش میه نه فیلمهای بی محتوای کره و...