سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پخش مستقیم برنامه‌های اجلاس پیرغلامان حسینی

استاندار کرمان گفت: همه برنامه‌های اجلاس از سیمای مرکز استان و برخی شبکه‌های ملی و بین‌المللی به صورت مستقیم پخش می شود.

استاندار کرمان با اشاره به برگزاری بیست و یکمین اجلاس پیرغلامان حسینی با شعار کرمان، حسین‌آباد ایران گفت: همه برنامه‌های اجلاس از سیمای مرکز استان و برخی شبکه‌های ملی و بین‌المللی به صورت مستقیم پخش می شود.

محمدمهدی فداکار در برنامه زنده سلوک عشق سیمای استان به مناسبت بیست و یکمین اجلاس پیرغلامان حسینی در استان عنوان کرد: فرصتی برای استان کرمان ایجاد شده که ظرفیت‌های خود را در حوزه هیات‌داری و عزاداری اهل بیت (ع) به خصوص ابا عبداالله الحسین (ع) به نمایش بگذارد. 

وی ادامه داد: ۹ تا ۱۱ مرداد ماه، میزبانی بیش از ۵۰۰ مهمان داخلی و خارجی اجلاس پیرغلامان را در شهر کرمان خواهیم داشت و با توجه به ویژگی‌های برجسته‌ای که کرمان به واسطه شهید سلیمانی دارد، از ۱۳ کشور همچون عراق، سوریه، ترکیه، لبنان، پاکستان و ... مهمان داریم. 


استاندار کرمان با بیان اینکه عموم مردم استان می‌توانند از برنامه‌های این اجلاس سه روزه بهره ببرند، افزود: همه برنامه‌های اجلاس از سیمای مرکز استان و برخی شبکه‌های ملی و بین‌المللی به صورت مستقیم پخش می‌شوند. 


فداکار تصریح کرد: مهمانان عمدتا صبح سه‌شنبه ۹ مرداد ماه وارد استان می‌شوند و چند برنامه عمومی دیده شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.