سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمهیدات صرفه‌جویی مصرف انرژی در حرم مطهر بانوی کرامت

معاون اجرایی حرم حضرت معصومه (س) گفت: آستان مقدس اقداماتی در خصوص صرفه جویی در مصرف برق انجام داده است.

هادی محمود نژاد معاون اجرایی آستان مقدس حضرت معصومه (س) گفت: آستان مقدس حضرت معصومه (س) با تاکید تولیت به عوامل مرتبط حوزه‌ی مهندسی و توصیه‌ای که آیت الله سعیدی در خصوص صرفه جویی در مصرف انرژی به مردم داشتند، اقداماتی انجام داده است.

 معاون اجرایی حرم حضرت معصومه (س)  با اشاره به هماهنگی با اداره‌ی برق در خصوص کمک به تامین برق شهری، افزود: در ساعات مورد نیاز دیزل‌های ژنراتور برای تولید برق فعال هستند و برق تولیدی به شهر تزریق می‌شود، این کار در طول ایام تابستان به دلیل مشکلات در تامین انرژی و با اعلام شرکت برق به ما، به طور مکرر رقم می‌خورد.

محمودنژاد بیان کرد: در قدم دوم آستان مقدس نسبت به بروزرسانی تجهیزات برقی که مصرف آنها بالا بوده و امکان استفاده از اقلام کم مصرف‌تر وجود داشته، اقدام کرده و این اقلام و تجهیزات را تغییر داده است.

معاون اجرایی آستان حضرت معصومه (س) اظهار کرد: در این ایام که مصرف بالای برق را شاهد هستیم یک برنامه‌ی زمان بندی برای مصارف روشنایی و اقلام پر مصرف داریم که خدمتگزاران این آستان مکلف‌اند طبق آن برنامه عمل کنند تا مصرف برق به حداقل ممکن برسد.

 معاون اجرایی حرم حضرت معصومه (س)  ضمن تاکید بر تقویت هوشمندسازی حرم مطهر، گفت: هوشمندسازی نزدیک ۹۰ درصد رشد اجرایی داشته و به شدت به کاهش مصرف برق کمک خواهد کرد.

محمودنژاد اعلام کرد: مسئله‌ی دیگر، ادارات وابسته به آستان مقدس هستند که این ایام تلاش بر این است تجهیزات در ساعات پرمصرف غیر فعال شود و در ایامی که تعطیل اعلام می‌شود، از قبل تاسیسات را وارد مدار نکنیم.

معاون اجرایی آستان حضرت معصومه (س) در پایان بیان کرد: این اتفاقات که در حال حاضر برای حرم حضرت معصومه (س) رقم می‌خورد به نوبه‌ی خود تلاش زیادی برای کمک به صرفه جویی در مصرف است؛ به مردم عزیزمان توصیه می‌کنیم که همت داشته باشند و کمک به صرفه جویی در مصرف را وظیفه شرعی و اخلاقی خود بدانند تا بتوانیم از این ایام پیش رو به خوبی عبور کنیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.