سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز عملیات احداث ساختمان محیط بانی شهرستان بافق

عملیات احداث ساختمان محیط بانی شهرستان بافق، با اعتباری بیش از ۱۵ میلیارد تومان آغاز شد.

ابوالقاسم دهقان فرماندار بافق گفت: ساختمان اداره محیط زیست، با اعتباری بیش از ۱۵ میلیارد تومان از محل مسئولیت‌های اجتماعی سنگ آهن مرکزی ایران بافق و اعتبارات شهرستانی و اداره کل محیط زیست استان احداث می‌شود.

او افزود: این مجموعه در زمینی به مساحت چهارهزار مترمربع و زیربنای ۷۰۰ متر مربع به عنوان ساختمان اداری و محیط بانی اداره محیط زیست شهرستان بافق ساخته می‌شود.

دهقان گفت: با توجه به وجود ظرفیت‌های محیط زیستی شهرستان بافق و معادنی که نظارت‌های زیستی محیطی را ایجاب می‌کند، احداث یک ساختمان اداری و مجهز برای شهرستان ضروری است. 

او بیان داشت: برای احداث این ساختمان بیش از ۱۵ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است که با همکاری معادن و اعتبارات شهرستانی و اخذ مجوز ماده ۲۳ از اعتبارات استانی تا ۱۶ ماه آینده به بهره برداری می‌رسد.

سید رضا نورانیان مدیرکل محیط زیست استان یزد هم گفت: این پروژه قرار بود در سالروز ولادت امام رضا (ع) و روز محیط بان کلنگ زنی شود که با توجه به حادثه‌ای که برای رئیس جمهور شهید پیش آمد، برنامه‌ها به تعویق افتاد.

او بیان داشت: با مشارکت سنگ آهن مرکزی و اعتبارات استانی، ساختمانی در شأن مردم و محیط زیست شهرستان بافق احداث می‌شود و همزمان اخذ مجوز‌های اداری شورای برنامه ریزی استان نیز در حال انجام است. 

ساختمان محیط بانی بافق با حضور معاونان سازمان محیط زیست کشور و جمعی از مسئولان استان و شهرستان در بلوارمیرغنی زاده و در جوار پارک تفریحی آبشار بافق کلنگ زنی شد.

برچسب ها: محیط زیست ، محیط بانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.