سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حل مشکل چاه آب شهرک صنعتی منوجان

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از برگزاری جلسه رفع موانع تولید شهرستان منوجان و بررسی مشکلات طرح‌های صنعتی و معدنی داد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از برگزاری جلسه رفع موانع تولید شهرستان منوجان و بررسی مشکلات طرح‌های صنعتی و معدنی این شهرستان خبر داد.

مسلم مروجی فرد با اعلام این خبر اظهار داشت: جلسه رفع موانع تولید شهرستان منوجان با حضور فرماندار، اعضای شورای تامین شهرستان و مدیران شرکت نفت در این شهرستان برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این جلسه مشکلات طرح‌های صنعتی و معدنی شهرستان منوجان بررسی شد، افزود: حل مشکل چاه آب شهرک صنعتی منوجان برای فعال سازی واحد‌ها با تایید شرکت شهرک‌های صنعتی و شورای تامین و حل مشکل تامین سوخت ۳ واحد معدنی و صنایع معدنی با همراهی شرکت نفت، از جمله مهمترین مصوبات این جلسه در شهرستان منوجان می‌باشند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان با اشاره به نقش مهم کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید جنوب کرمان در فعال سازی و رونق طرح‌های متعدد در جنوب کرمان، تاکید کرد: همه واحد‌های تولیدی، کشاورزی، خدماتی، صنعتی و معدنی برای حل مشکلات خود به اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان به عنوان دبیرخانه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید جنوب کرمان مراجعه نمایند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.