سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۶۸ درصد مشترکان گاز خراسان رضوی مشمول پاداش شدند

مدیر عامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: ۶۸ درصد مشترکان این استان در زمستان پارسال با بهره‌گیری از راهکارهای مدیریت مصرف گاز، مشمول دریافت پاداش با رقمی معادل چهار هزار و ۲۸۵ میلیارد ریال شدند.

حسن افتخاری گفت: مبلغ پاداش مشترکان خوش مصرف گاز خراسان رضوی در سه ماه اول سال جاری به صورت بستانکار در قبوض آنها اعمال شد.

وی بیان کرد: بر اساس مصوبه دولت در خرداد ماه ۱۴۰۲ با موضوع تخفیف و پاداش صرفه‌جویی در مصرف گاز، اگر مشترکان گاز در بازه زمانی ۱۶ آذرماه تا ۱۵ اسفندماه دستکم ۱۰ تا ۳۵ درصد صرفه جویی کنند از پاداش صرفه جویی بهره مند می‌شوند.

مدیر عامل شرکت گاز خراسان رضوی تصریح کرد: ۶۸ درصد مشترکان گاز در این استان با رعایت الگوهای مدیریت مصرف و همراهی با طرح‌های فرهنگی همانند پویش "هر خانه یک اتاق گرم" و "پویش مردمی سازی مدیریت مصرف گاز" مشمول این پاداش شدند.

وی ادامه داد: در شهرستان مشهد از مجموع یک میلیون و ۴۳۴ هزار و ۹۳۲ مشترک، تعداد ۹۹۸ هزار و ۶۲۶ مشترک با رقم ۲۳۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از پاداش مدیریت مصرف گاز بهره مند شدند.

افتخاری گفت: همچنین شهرستان های بردسکن و درگز با ۶۸ درصد به صورت مشترک در جایگاه اول و کاشمر و سرخس نیز به ترتیب با ۶۷ و ۶۶ درصد مشترک در رده‌های بعدی بیشترین کاهش مصرف گاز در استان خراسان رضوی قرار گرفته اند.

خراسان رضوی در سال‌های گذشته دو طرح فرهنگی "هر خانه یک اتاق گرم" و "مردمی‌سازی مدیریت مصرف گاز" را با هدف کاهش مصرف بخش خانگی و تخصیص گاز بیشتر به واحدهای تولیدی صنعتی اجرایی کرد که حاصل آن کاهش مصرف گاز در استان بود.

این استان با ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار مشترک گاز پس از تهران بزرگ، دارنده بیشترین مشترک گاز کشور است.

برچسب ها: مشترکان گاز ، پاداش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.