سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشد ۲۴ درصدی مسافر داخلی و خارجی فرودگاه مشهد در خردادماه امسال

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌رضوی گفت: در خردادماه امسال ۶ هزار و ۸۳ پرواز در این فرودگاه نشست و برخاست داشته که نسبت به دوره زمانی مشابه در سال گذشته حدود ۲۴ درصد افزایش داشته است.

محمود امانی‌بنی با اشاره به میزان تغییرات پروازهای فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد مقدس گفت: در خردادماه امسال ۶ هزار و ۸۳ پرواز در این فرودگاه نشست و برخاست داشته که نسبت به دوره زمانی مشابه در سال گذشته حدود ۲۴ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌رضوی بیان کرد: همچنین ۸۴۰ هزار و ۶۲۶ مسافر در فرودگاه بین‌المللی مشهد جابه‌جا شدند که نسبت به دوره زمانی مشابه در سال گذشته حدود ۲۱ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: در خردادماه ۴۵۶۳ پرواز داخلی نشست و برخاست کرده و ۶۳۰ هزار و ۲۷۱ مسافر داخلی جابه‌جا شده‌اند که نسبت به دوره زمانی مشابه در سال گذشته حدود ۱۹ درصد افزایش داشته است.

امانی بنی گفت: همچنین ۱۵۲۰ پرواز خارجی در فرودگاه مشهد نشست و برخاست داشته که نسبت به دوره زمانی مشابه در سال گذشته افزایش ۳۳ درصدی را نشان می‌دهد.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌رضوی ادامه داد: ۲۱۰ هزار و ۳۵۵ مسافر پرواز خارجی نیز در این ماه در فرودگاه مشهد تردد داشتند که حاکی از رشد ۳۹ درصدی است.

وی افزود: بیشترین پرواز داخلی در خردادماه مربوط به مسیر مشهد-تهران با ۱۰۸۰ پرواز و ۱۵۶ هزار و ۴۰۰ نفر مسافر و بیشترین سهم پرواز خارجی مربوط به مسیر مشهد-نجف با ۲۷۵ پرواز و ۳۹ هزار و ۷۵۰ نفر مسافر بوده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.