سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

توصیف دنیای آشفته انسان معاصر در یک نمایش

بازیگر نمایش وی‌ای آر گفت: این نمایش توصیف‌کننده دنیای آشفته و بیگانه انسان معاصر است که در پایان مخاطب را به فکر فرو می‌برد.

 نمایش وی ای آر به نویسندگی و کارگردانی حامد رحیمی‌نصر تا دوازدهم مرداد ساعت ۱۸:۱۵ در عمارت نوفل‌لوشاتو روی صحنه است.

امین زارع یکی از بازیگران نمایش وی ای آر درباره نقش خود گفت: در نمایش وی ای آر من نقش شخصیتی به نام C را بازی می‌کنم.

او ادامه داد: چالش اصلی زمانی برای من اتفاق افتاد که بعد از تمرینات فشرده و منسجم گروه و عدم رضایت کارگردان از بازیگر قبلی، بنده به گروه اضافه شدم. درست زمانی که میزانسن.ها داده شده بود. دیگر بازیگران دیالوگ‌ها را حفظ بودند و من باید در یک فرصت محدود و نزدیک به بازبینی خودم را به گروه می‌رساندم.

این هنرمند افزود: در نهایت با تمرین و ممارست و البته لطف کارگردان نازنین و همکاری تمام هم بازیگران خوب نمایش این امر محقق شد و توانستم با گروه همراه شوم و بابت این همراهی از اعتماد آقای حامد رحیمی نصر عزیز که این فرصت را در اختیار من گذاشتند، ممنونم.

شایان ذکر است به گفته زارع نمایش "وی ای آر " اثری با درونمایه گروتسک است.

همچنین این بازیگر درباره نمایش بیان کرد:  وی ای آر، توصیف‌کننده یک دنیای آشفته و بیگانه انسان معاصر است. اثری که با خنده آغاز می‌شود و در پایان مخاطب را به فکر فرو می‌برد.

او ادامه داد: اندیشه و تفکر فوق‌العاده حامد رحیمی‌نصر را می‌توان در این اثر به وضوح دید و به تماشا نشست. این اثر به زندگی کنونی آدم‌های سراسر جهان، فارغ از هر گونه مرزبندی جغرافیایی و نژادی در عصر مدرن می‌پردازد که هم میتواند ترسناک باشد و هم مضحک. اما در تمامی این شرایط قابل تامل و تفکربرانگیز است. اما نتیجه خنده آن تلخی واقعیتی است که با اندیشه در حان مخاطبان می‌نشیند‌ 

امین زارع در پایان گفت: نمایش وی ای آر سعی دارد تا تماشاگران خود را در این فضای گروتسک به چالش بکشد و آن‌ها را برای فکر کردن به روندی که جریان زندگی مدرن در مسیرشان قرار داده است، دعوت کند.

خبرنگار: زهرا بالاور

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.