سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

روش نتانیاهو، مانند جنایتکارانی، چون هیتلر و صدام است

کارشناس بین‌الملل گفت: روش نتانیاهو مانند جنایتکارانی چون هیتلر و صدام است که می‌توانند به راحتی دروغ بگویند.

اصغر زارعی کارشناس مسائل غرب آسیا در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره صحبت‌های عجیب نتانیاهو در کنگره آمریکا اظهار کرد :صحبت‌های نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کنگره آمریکا شوخی بیش نبود. سیرکی که افکار عمومی جهان را به همراه نمایندگان کنگره آمریکا به سخره گرفته بود.

وی با بیان اینکه در ۵۶ دقیقه زمان سخنرانی، نتانیاهو به دفعات اسم ایران را آورد و ایران هراسی و مقاومت هراسی از مهمترین حرف‌های او در کنگره بود؛ اظهار کرد: کشتار بیش از ۳۹ هزار شهروند فلسطینی و از بین بردن تمامی زیر ساخت‌های حیاتی و زیستی در باریکه نوار غزه که افکار عمومی دنیا همه به آن واقف هستند نشان از پوچ و ابلهانه بودن سخنان نتانیاهو بود.

زارعی تاکید کرد: از آن بدتر نمایندگان کنگره آمریکا بودند که در برابر افکار عمومی دنیا نقاب و چهره منفور خود را از دموکراسی و حمایت از جنایتکاران با کف زدن‌های مکرر و ایستادن در برابر حرف‌های دروغ نتانیاهو به نمایش گذاشتند.

کارشناس مسائل غرب آسیا گفت:  چهره زشت و کثیف آمریکا و کنگره این کشور و مسئولین کاخ سفید در نمایش و سیرکی که به راه انداخته بودند به  جهانیان نشان داده شد و همه متوجه شدند که آن‌ها چگونه با دروغ و تمسخر افکار عمومی دنیا را به سخره می‌گیرند و در برابر چشم‌های آگاه که شاهد جنایات عجیب صهیونیست‌ها  هستند دروغ می‌گویند و واقعیت‌ها را کتمان می‌کنند.

وی در انتها گفت: نتانیاهو عنوان کرده که هیچ غیر نظامی در این جنگ کشته نشده و اتفاق خاصی پیش نیامده است. این دروغ‌هایی است که در طول تاریخ بی سابقه بوده و این منش و روش جنایتکارانی مانند هیتلر و صدام و نتانیاهو است که می‌توانند این گونه دروغ بگویند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۴:۴۵ ۰۸ مرداد ۱۴۰۳
صیهونیستهای وحشی و خونخوار که این همه انسان را قتل و عام کرده اند توقع داری راستگو باشند.
ناشناس
۱۵:۵۲ ۰۸ مرداد ۱۴۰۳
از شعار دادن خسته نشدید
ناشناس
۱۴:۴۳ ۰۸ مرداد ۱۴۰۳
صدام و هیتلر آدم میکشتن ولی نه تا این حد زن و بچه بی گناه اونم با این وضع فجیع و ناجوانمردانه
جنایات این موجود اوج خباثت و پستیه
ناشناس
۱۵:۵۱ ۰۸ مرداد ۱۴۰۳
جنایات صدام تو حلبچه رو فراموش کردی 5000 نفر در یک دقیقه رو کشت