سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آزادی ۹۴ زندانی جرائم غیرعمد در همدان

مدیر عامل ستاد دیه استان همدان از آزادی ۹۴ زندانی در چهار ماهه ابتدای سال جاری خبر داد.

یدالله روحانی منش با اشاره به آزادسازی ۹۴ زندانی همدانی در چهار ماهه ابتدای سال جاری، گفت: ۷ نفر از این زندانیان زن و ۸۷ نفر مرد بودند. 

او با بیان اینکه مبلغ بدهی این افراد بیش از ۱۱۲ میلیارد تومان برآورد شده بود، گفت: بیش از ۱۳ میلیارد تومان از این مبلغ به علت اخذ گذشت رضایتمندانه از شکایت توسط ستاد دیه تأمین شد و بیش از یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان نیز از بدهی مددجویان توسط نقدینگی خود مددجویان تأمین اعتبار شد. 

مدیر عامل ستاد دیه استان همدان گفت: کمک پرداختی پرونده‌های مالی و دیه بیش از ۷ میلیارد تومان بوده است، مبلغ وام اخذ شده از بانک‌های ملت، ملی، تجارت و صادرات نیز بیش از ۴ میلیارد تومان از مجموع بدهی مددجویان را تشکیل داد. بیش از ۸۶ تومان میلیارد از بدهی کل مددجویان اعسار به تقسیط شد. 

روحانی منش گفت: ۶۱ پرونده از این جرائم مربوط به جرائم مالی و ۳۰ پرونده مربوط به بدهی مهریه، یک پرونده مربوط به دیه، دو پرونده مربوط به نفقه بوده است. 

او گفت: مردم خیر و نوع‌دوست همدانی که علاقه‌مند هستند در امر خداپسندانه آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد شرکت کنند می‌توانند از کارت بانک ملی به شماره ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۳۰۷۱۲ و شماره کارت بانک سپه ۶۲۷۳۸۱۱۰۳۸۳۷۹۸۰۳ جهت واریز وجه استفاده کنند.

برچسب ها: ستاددیه ، آزادسازی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.