سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر:

۲۸ نفر سارق فعال احشام در استان بوشهر دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر از شناسایی و دستگیری تعداد ۲۸نفر سارق فعال در سرقت احشام و دست یابی به نسبت کشف به وقوع ۱۰۶ درصد در این نوع سرقت در سال جاری خبر داد.

سرهنگ کارآگاه جوشن سهرابی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: به دنبال روند افزایشی وقوع سرقت احشام در فصل اول سال جاری در برنامه ریزی صورت گرفته با شناسایی و دستگیری تعداد ۲۸نفر سارق و انهدام تعداد پنج باند سارقین و مالخران کشفیات سال جاری این سرقت در مقایسه با مدت مشابه در سال قبل رشد و افزایش میزان ۷۷ درصدی داشته که منتج به تحقق نسبت کشف به وقوع ۱۰۶ درصد و کاهش میزان دو درصدی وقوع در سال جاری در مقایسه با مدت مشابه در سال قبل شده است.

این مقام انتظامی استان افزود: طرح مکانیزه شماره دار کردن احشام در استان با هدف پیشگیری از وقوع جرایم سرقت با جدیت در دستور کار معاونت امور دام اداره کل جهاد کشاورزی و اتحادیه دامداران استان بوده تلاش خواهد شد با بهره گیری از ظرفیت‌ها و رویکرد تعاملی و هم افزایی، به لطف خدای متعال کنترل و کاهش بالای ده درصد وقوع سرقت احشام تا پایان سال در استان محقق شد.

سرهنگ سهرابی تاکید کرد: همچنان افزایش خود مراقبتی و خود کنترلی از سوی دامداران صنعتی و سنتی از ساعت ۱۲ شب تا صبح روز بعد با بکارگیری نگهبان محله و همکاری بیشتر به منظور تشدید اقدامات پیشگیرانه مورد نیاز مبرم است.

پلیس آگاهی استان بوشهر ماموریت شناسایی و دستگیری باند‌های سارقین را با جدیت تمام دنبال خواهد کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.