سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یوسفی: رفتار بیرانوند بچگانه است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس به اظهارات علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی‌پوش واکنش نشان داد.

رحیم یوسفی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس  در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره اظهارت علیرضا بیرانوند مبنی بر اینکه بعضی‌ها نمی‌خواستند که او در پرسپولیس بماند تا پرافتخارترین بازیکن شود، اظهار کرد: بیرانوند پارسال هم قراردادش را یک طرفه فسخ کرد و امسال هم همین کار را انجام داد  و بازارگرمی کرد. آقای بیرانوند! اگر شما گلر ملی پوش هستی و بهترین دروازه بان پرسپولیس هستی، آیا کسی به شما می‌گوید که از پرسپولیس بروی. کسی جرات ندارد این حرف را بزند. بازیکنی که در پرسپولیس خوب کار می‌کند مگر می‌توانند او را رد کنند. بیرانوند دارد بچه گانه رفتار می‌کند و هر دفعه تقصیرات را به گردن بقیه می‌اندازد. در صورتی که اگر بیرانوند حرف نزند خیلی بهتر است، چون او هر چه بگوید برای خودش بد است. بیرانوند  برخلاف سنش که صغر سنی دارد، هنوز خیلی بچه است.

او درباره اینکه بیرانوند گفته که برخی از پیشکسوتان نگذاشتند که من در پرسپولیس بمانم، گفت: پیشکسوت هیچ وقت دخالت نمی‌کند که به درویش بگوید که بیرانوند را بیرون بیاندازد. آقای بیرانوند! شما وقتی درباره پیشکسوتان حرف می‌زنی و ارزش خود را پایین می‌آوری، آن موقع پیشکسوتان هم از خودشان دفاع می‌کنند و حرف می‌زنند. باشگاه پرسپولیس آنقدر بزرگ است که بازیکنان بزرگی آمدند و رفتند، اما تکان نخورده است. مطمئن باشید که بیرانوند ضرر خواهد کرد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه بیرانوند دوباره از سرخپوشان شکایت کرده است، گفت: به هر حال بازیکنانی که قرارداد دارند، امکان ندارد که  مطالباتشان پرداخت نشود. کسانی به فوتبال آمدند و آپشن و  پاس گل در قرارداد‌ها گذاشتند. بازیکن می‌گوید که من ۴ پاس گل دادم باید آن قدر به من پول بدهید. اصلا این مسئله چرت و پرتی است و بازیکن وظیفه اش این است که پاس گل بدهد و گل بزند و دفاع کند. آپشن‌ها چه چیزی  هستند که در قرارداد‌ها گذاشته شدند و واقعا من مانده ام.

یوسفی درباره اینکه  باشگاه پرسپولیس بعد از جدایی چند بازیکن کلیدی خود هنوز نتوانسته در چند پست بازیکن بخرد و هواداران نگران هستند، گفت: به نظرم اشتباه هست که کسی نگران باشد. تیم پرسپولیس با همین بازیکنان هم قهرمان لیگ می‌شود. البته اگر بازیکن خوب به پرسپولیس بیاد خیالمان راحت می‌شود. مطمئن باشید باشگاه پرسپولیس  این قضیه جذب بازیکن را جمع و جور می‌کنند.  اشکال ندارد که دروازه بان امید را درون دروازه بگذارند. مگر در دنیا یک بازیکن چطور پیشرفت می‌کند.  همین کار‌ها را می‌کنیم که بازیکن میلیاردی مجبوریم بیاوریم. همین بیرانوند را تا دیروز کسی نمی‌شناخت، اما اکنون همه جا او را می‌شناسند و طاقچه بالا می‌زند. هر کسی را در درون دروازه پرسپولیس بگذارند گلر خوبی می‌شود.

او درباره اینکه عملکرد رضا درویش در نقل و انتقالات را چطور ارزیابی می‌کند، گفت: شما وقتی به ۳ بازیکن باید ۳۰۰ میلیارد بدهید معلوم است که نمی‌توانید درست یارگیری کنید. درویش به اندازه جیبش نگاه می‌کند و بازیکن می‌گیرد. وقتی درویش محدود  است کاری نمی‌تواند بکند. به هر حال او باید دنبال بازیکنانی بگردد که با شرایط باشگاه جور در بیاید.

پیشکسوت پرسپولیس درباره پیشنهادات نجومی به بازیکنان را چطور می‌بیند و آیا کیفیت فوتبال هم بالا هست که رقم‌های بازیکنان افزایش یافته است، گفت:  به نظرم کار اشتباهی هست. تیمی وابسته به کارخانجات را تقویت می‌کنند و خوب پول می‌دهند، اما تیم‌های دیگر را ضعیف می‌کنند. تیم سپاهان آن قدر در نقل و انتقالات خرج می‌کند و بازیکن می‌گیرد،  اما کمتر قهرمان می‌شود. همین سپاهان پارسال چقدر بازیکن داشت. وقتی از سرمربی سپاهان پرسیدند که چرا اینجا هستید؟ او بیان کرد که اینجا پرسپولیس نیست که قهرمان بوده و باید قهرمان شود.

یوسفی درباره اینکه قرار است بازی‌های پرسپولیس و استقلال در ورزشگاه تختی برگزار شود، گفت: زمانی که ورزشگاه آزادی آماده هم باشد شرایطش خوب نیست. هیچ فرقی نمی‌کند که ورزشگاه آزادی را درست کنند و اینجا به همین صورت می‌ماند.

او درباره اینکه مسئولان فدراسیون فوتبال بیان کردند که در هفته‌های ابتدایی سیستم کمک داور ویدیویی وجود ندارد، گفت: اگر فوتبال چنین تکنولوژی را نیاز دارد و هواداران می‌خواهند، بهتر است سیستم کمک داور ویدیویی را به ایران بیاورند و امروز و فردا ندارد. اگر برای بازی دربی از VAR  استفاده کردند معلوم می‌شود کاری ندارد و می‌توانند در بازی‌های دیگر هم از این کمک داور ویدیویی استفاده کنند. به نظرم جیب‌های آقایان آن قدر بزرگ است که پر نمی‌شود و آنها به فکر منافع شخصی خود هستند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه سرخپوشان  با جدایی بازیکنان کلیدی خود دچار مشکل نمی‌شود، گفت: همین اسماعیلی فر را در زمین خاکی هم از او استفاده نمی‌کند چه برسد در تیم پرسپولیس بازی کند. امثال اسماعیلی فر فوتبالیست نبودند و تماشاگران این بازیکن را فوتبالیست کرده است. بازیکنی که در اوج بوده و در تیمی بازی کرده که همیشه قهرمان بوده است، نتیجه نخواهند گرفت. ترابی، بیرانوند و اسماعیلی فر وقتی که فوتبالشان تمام شد باید به تیم تراکتور می‌رفتند و آنها فوتبالشان زود تمام می‌شود و خیالتان راحت باشد.

خبرنگار: مریم طایفه 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۹:۳۹ ۰۸ مرداد ۱۴۰۳
تمام شد رفت دیگه راحت شدید