سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشریح برنامه های بسیج حقوقدانان کرمان

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمان از اجرای طرح سه شنبه های حقوقی درمساجد کرمان خبر داد.

 رفیعی ضمن تسلیت ایام عزاداری سرور و سالارشهیدان حضرت اباعبدالله الحسین گفت،:شجره طیبه بسیج در ۵ آذر ماه سال ۱۳۵۸ توسط بنیانگذار انقلاب، حضرت امام رحمت الله علیه تاسیس و پایه گذاری شده و بسیج حقوق‌دانان به عنوان  زیرمجموعه  سازمان بسیج مستضعفین کشور، در سال ۱۳۸۸ تاسیس و روز چهاردهم مرداد ماه بر اساس ابلاغیه سازمان بسیج مستضعفین به عنوان روز بسیج حقوق‌دانان و روز حقوق بشر و کرامت انسانی نامگذاری شده است. 

وی افزود: سیاست‌های بسیج حقوق‌دانان خدمت، امید آفرینی، جهاد تبیین  سیاستگذاری قضایی و کمک به اجرای سند تحول قضایی و ارائه خدمات قضایی است.

مسئول بسیج حقوقدانان گفت: بسیج حقوق‌دانان در حوزه‌های مختلف فرهنگی واجتماعی فعالیت دارد. 

وی بیان کرد: از تاریخ ۶ مرداد ماه تا ۱۴ مرداد ماه هفته بسیج حقوق‌دانان نامگذاری شده است.

 وی افزود: اولین روز از این هفته دوشنبه ۸ مرداد جمعی از حقوق دانان با رئیس کل محترم دادگستری استان و رئیس هیئت اندیشه ورز سازمان دیدار خواهند کرد.

 رفیعی گفت: سه شنبه ۹ مرداد، با حضور در مساجد  نسبت به اجرای برنامه خدمت رسانی جهادی تحت عنوان سه شنبه‌های حقوقی با حضور قضات و وکلای بسیجی و حقوق یاران انجام خواهد شد. 

 

مسئول بسیج حقوقدانان استان کرمان ادامه داد: ۱۱ مرداد ماه چهارشنبه، میثاق با امام خمینی رحمت الله علیه و شهدای گرانقدر حقوقدان و حقوق یاران بسیجی با نماینده ولی فقیه و امام جمعه محترم استان  وحضور در گلزار شهدای بین المللی کرمان و تجدید میثاق با شهدای کرمان مخصوصا سرداردل‌ها حاج قاسم سلیمانی عزیز و دیدار با خانواده معظم شهدای حقوقدان برگزار خواهد شد.

 این مقام مسئول اظهار کرد: جمعه تحت عنوان عدالت خواهی و مبارزه با فساد  برنامه سخنرانی مسئولین بسیج حقوقدانان در استان و شهرستان‌های تابعه پیش از خطبه‌های نماز جمعه با موضوع عدالت خواهی و تبیین عملکردی سازمان بسیج حقوقدانان سخنرانی خواهد داشت.

  وی ادامه داد: ۱۳ مردادماه بعنوان روز مطالبه‌گری و پیگیری مطالبات حقوقی انقلاب اسلامی در صیانت از حقوق عامه از مراجع زیربط از طریق صدور بیانیه و جریان‌سازی تعیین شده است. 

این مقام مسئول گفت: ۱۴مرداد ماه، روز حقوق بشر و کرامت انسانی و روز بسیج حقوقدانان برگزاری همایش مدافعان حقوق بشر انقلاب اسلامی و گرامیداشت روز بسیج حقوق‌دانان و تجلیل از حقوق‌دانان حقوق یار در سراسر کشور با حضور معاون اول قوه قضاییه از طریق ارتباط تصویری انجام خواهد شد.

رفیعی گفت: امروزه بسیج حقوقدانان بعنوان یک بازوی قوی و منسجم با استفاده از ظرفیت حقوق دانان و حقوق یاران و صلح یاران که الحق و انصاف جز فداکارترین انسان‌ها و آماده به کارترین جوانان دیار سردار سلیمانی، در راه اهداف این ملت برای به کمال و به خوشبختی رساندن این مردم تلاش می‌کنند، و در جهت تحقق دولت اسلامی و نهایتا تمدن بزرگ اسلامی که هدف اصلی بسیج می‌باشد از هیچ کوششی دریغ نمی‌ورزند.

برچسب ها: بسیج ، مساجد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.