سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واژگونی ۲ خودرو در سمنان ۱۰ مصدوم داشت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: وقوع ۲ تصادف به دلیل واژگونی خودروی سواری در محورهای ارتباطی این استان ۱۰ مصدوم داشت.

درخشان گفت: یک تصادف ساعت ۱۶ و ۵۵ دقیقه امروز مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ درجاده میامی به سبزوار به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر سمنان اعلام شد.

وی ادامه داد: تیم عملیاتی از پایگاه امدادونجات میاندشت در کوتاه‌ترین زمان پس از دریافت گزارش تصادف به محل حادثه اعزام شدند.

درخشان اضافه کرد: امدادگران هلال احمر به پنج مصدوم این خودرو خدمت‌رسانی کردند و پس از انجام اقدامات اولیه و رهاسازی مصدومان توسط نجاتگران هلال احمر، با همکاری عوامل اورژانس ۱۱۵، مصدمان برای ادامه روند درمان به مرکز درمانی منتقل شدند.

درخشان بیان کرد: تصادف دیگر ساعت ۱۷ و ۳۵ دقیقه امروز مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودرو لیفان درجاده فولادمحله به دامغان به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان اعلام شد.

وی افزود: تیم عملیاتی از پایگاه امدادونجات چشمه علی در زمانی کوتاه به محل حادثه اعزام شدند که پس از رسیدن و ارزیابی مشخص شد؛ این واژگونی پنج مصدوم دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان گفت: مصدومان توسط نجاتگران هلال احمر و عوامل اورژانس در صحنه خدمات سرپایی دریافت کردند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.