سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره‌مندی ۴ روستای شهرستان دورود از آب آشامیدنی سالم

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: ۴ روستای شهرستان دورود با جمعیتی بالغ بر سه هزار و ۵۲ نفر از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی بهره‌مند شدند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان در حاشیه بازدید از طرح‌های آبرسانی روستا‌های دورود با اشاره به رفع مشکل آب آشامیدنی ۴ روستای شهرستان دورود گفت: روستا‌های ژان با جمعیت هزار و ۹۴۵ نفر، سانبدان، کله کورچک و سیزان با جمعیت هزار و ۱۰۷ نفر از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی بهره‌مند شدند.

به گفته یاسر اکبریان رفع مشکل آب آشامیدنی ۴ روستای شهرستان دورود با تجهیز و نیرورسانی یک حلقه چاه و اجرای خط انتقال با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان انجام شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: یکی از برنامه‌های مهم شرکت آب و فاضلاب استان رصد و پایش همه روستا‌های تحت پوشش این شرکت به‌ صورت روزانه است که بر اساس گزارش دریافتی قرارگاه رصد و پایش، نسبت به حل مشکلات تأمین آب آشامیدنی روستا‌های اقدام می‌شود.

اکبریان با اشاره به اینکه ۱۶۲ روستای لرستان تا پایان سال از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی بهره‌مند می‌شوند، افزود: تأمین آب آشامیدنی سالم و بهداشتی این روستا‌ها با اجرای طرح‌های جهاد آبرسانی، محرومیت‌زدایی و دیگر طرح‌ها در دستور کار قرار دارد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.