سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیانیه مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه در محکومیت تعطیلی مراکز اسلامی آلمان

مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه در بیانیه ای محکومیت آمیز تعطیلی مراکز اسلامی آلمان را موجب رسوایی مدعیان دروغین آزادی دین، عقیده و بیان عنوان کرد.

 مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه در بیانیه ای تعطیلی مراکز اسلامی آلمان را موجب رسوایی مدعیان دروغین آزادی دین و عقیده و بیان عنوان کرد؛ متن بیانیه مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَمَا نَقَمُوا مِنْهُمْ إِلَّا أَنْ یُؤْمِنُوا بِاللَّهِ الْعَزِیزِ الْحَمِیدِ (سوره مبارکه بروج آیه ۸)

آنها هیچ ایرادی بر مؤمنان نداشتند جز اینکه به خداوند عزیز و حمید ایمان آورده بودند.

اقدام دولت آلمان در تعطیلی مسجد و مرکز اسلامی هامبورگ به عنوان نگین فیروزه‌ای شهر هامبورگ و همچنین تعطیل نمودن مراکز اسلامی دیگر در آن کشور، که براساس طرحی صهیونیستی صورت پذیرفت یادآور سیاست‌های نژادپرستانه نازی‌ها است.

شایان یادآوری است این مسجد و مرکز تاریخی تأسیس شده از سوی مرجعیت شیعه و وابسته به آن و ملجأ مسلمانان از همه مذاهب و گروه‌ها و ترویج دهنده اندیشه متعالی اسلام و همزیستی صاحبان ادیان بوده و خواهد بود.

دولت آلمان که مانند سایر دولت‌های غربی مدعی آزادی بیان و عقیده و دینداری است با پیروی از سیاست‌ها و معیار‌های های دوگانه ویک جانبه گرایی در برابر تحولات و حوادث جهان و بویژه جنایات نژاد پرستانه و ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم بی دفاع غزه، خود را در برابر منطق محکم مراکز اسلامی عاجز یافته لذا در حرکتی که نوعی فرافکنی و فرار به جلو تلقی می‌شود تنها چاره را در آن دیده که صورت مسئله را پاک نموده و مراکز اسلامی را تعطیل نماید؛ و البته تعطیلی این مراکز بدون تردید نه تنها موجب جلوگیری از نشر اندیشه‌های اسلامی و فریاد مظلومیت مردم فلسطین نخواهد شد بلکه موجب رسوایی مدعیان دورغین آزادی دین و عقیده و بیان خواهد گردید.

حوزه‌های علمیه ضمن محکوم نمودن این اقدام دولت آلمان از کشور‌های اسلامی تقاضای اتخاذ عکس العمل مناسب را می‌نماید و از دولت آلمان انتظار می‌رود هرچه سریعتر ازاین تصمیم برگردد و جبران نماید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.