سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲ تن سیب زمینی فاسد در قم توقیف شد

مرکز بهداشت شهرستان قم از کشف و توقیف ۲ تن سیب زمینی فاسد از واحد غیر مجاز تولید چیپس و خلال در استان قم خبر داد.

رئیس مرکز بهداشت شماره ۲ شهرستان قم از کشف و توقیف ۲ تن سیب زمینی فاسد از واحد غیر مجاز تولید چیپس و خلال در استان قم خبر داد و گفت: واحد کشف شده در شرایط غیر بهداشتی و ابزار نامناسب و آلوده به تولید چیپس و خلال در بسته بندی فاقد هیچ آرم و علائمی استفاده می‌کرد.

وی افزود: واحد متخلف مذکور از مواد اولیه نامرغوب و در شرایط نگهداری کاملا غیر بهداشتی برای تهیه مواد غذایی استفاده میکرد که بازرسان این مرکز در کار تیمی مشترک با سازمان تعزیرات و صمت اقدام به کشف و ضبط آن نمودند.

بهاره زارع عدم توجه برخی شهروندان به مشخصات بسته بندی اجناس خریداری شده را عامل سود جویی متخلفین دانست گفت: عدم بسته بندی مناسب باعث می‌شود دور از نظارت‌های بهداشتی از مواد مصرفی بی کیفیت در تهیه انواع مواد غذایی استفاده کنند.

وی افزود: واحد متخلف پس از تشکیل پرونده و توقیف مواد اولیه ناسالم و محصولات، به مراجع رسیدگی تعزیرات حکومتی استان معرفی شد.

رئیس مرکز بهداشت شماره دو شهرستان قم در پایان، گزارشات، هوشیاری و نظارت‌های مردمی را عامل مهم، پیشگیری از وقوع تخلفات برشمرد و تاکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلفی در این حوزه اعم تولیدی و توزیعی با سامانه تلفنی ۱۹۰ تماس حاصل فرمایند تا در سریعترین زمان ممکن پیگیری و بازرسی لازمه صورت پذیرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.