سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش کمک مالی به حزب دموکرات پس از کناره‌گیری بایدن

کمپین انتخاباتی کامالا هریس از زمان کناره گیری جو بایدن مبلغ ۲۰۰ میلیون دلار کمک مالی جمع‌آوری کرده است.

تیم انتخاباتی کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهور آمریکا و نامزد احتمالی دموکرات‌ها اعلام کرد که او ظرف یک هفته گذشته (از زمان اعلام کناره‌گیری بایدن) تا کنون ۲۰۰ میلیون دلار کمک مالی جمع‌آوری کرده است.  

به گزارش اسکای نیوز، معاون مدیر ستاد انتخاباتی هریس می‌گوید که ۶۶ درصد کمک‌های مالی از اهداءکنندگان جدید جمع‌آوری شده است.

جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا یکشنبه هفته گذشته در پی لغزش‌های زبانی مکرر که نشان دهنده ضعف ذهنی او بود، سرانجام اعلام کرد که از رقابت‌های انتخاباتی خارج می‌شود و از این پس حامی کامالا هریس در انتخابات بعدی خواهد بود. مجموعه‌ای از نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که ورود هریس به رقابت، در عرض چند روز برتری ترامپ را نسبت به بایدن از بین برد.  

کامالا هریس تا کنون حمایت اکثریت نمایندگان کنوانسیون ملی دموکرات‌ها را به دست آورده و به احتمال بسیار بالا تا اواخر ماه اوت به عنوان نامزد رسمی این حزب اعلام خواهد شد.  

ورود هریس به رقابت‌های انتخاباتی با مجموعه‌ای از لفاظی‌ها علیه دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری پیشین و نامزد جمهوری‌خواهان همراه بوده است. هریس که پیش از این دادستان بوده است، در اولین سخنرانی انتخاباتی خود ترامپ را «جنایتکار» نامید و گفت که به واسطه شغل پیشین خود افرادی مانند او را می‌شناسد.

مترجم: زهرا نجفی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.