سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساخت و بازسازی ۳هزار و۱۰۴ قطعه صنعتی در نیروگاه رامین اهواز

معاونت نگهداری و تعمیرات نیروگاه رامین اهواز، از ساخت و بازسازی ۳۱۰۴ قطعه نیروگاهی توسط متخصصان بومی این مجموعه بزرگ صنعتی در ۴ ماهه نخست امسال خبر داد.

سعید پرشی معاونت نگهداری و تعمیرات نیروگاه رامین اهواز گفت: گرم شدن هوا در خوزستان برخلاف برخی استان‌ها از ابتدای سال آغاز می‌شود و تلاشگران ما در کارگاه‌های ساخت و بازسازی قطعات نیروگاه رامین همپای تولیدگران برق در نیروگاه رامین در سخت‌ترین شرایط این فصول با وجود گرمای خوزستان سختی‌ها را به جان خریدند و با ساخت و بازسازی قطعات نیروگاهی گام‌های مؤثری در جهت رفع نیاز تامین قطعات مورد نیاز واحد‌های نیروگاه رامین برداشتند.

او  مجموع تعداد قطعات مورد ساخت و بازسازی در نیروگاه رامین را ۳۱۰۴ قطعه ذکر نمود و افزود: با بهره مندی از تجربه و توان متخصصان کارگاه ساخت این نیروگاه در ۴ ماهه نخست امسال در بخش ساخت تعداد ۲۳۴۹ قطعه و در بخش بازسازی تعداد ۷۵۵ قطعه مورد ساخت و بازسازی قرار گرفته است. 

 نیروگاه رامین اهواز با ۶ واحد تولیدی بزرگترین نیروگاه بخاری کشور است و ضمن تولید پایدار انرژی حیاتی برق و پشتیبانی از شبکه سراسری، بخشی از قطعات مورد نیاز خود را با تکیه بر دانش، تجربه و تخصص و همت متخصصان خود طراحی و مورد ساخت و بازسازی قرار می‌دهد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.