سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون استاندار ایلام:

گشایش مرز چیلات از مطالبات مردم دهلران است

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام با بیان اینکه فعالیت مرز چیلات یکی از مطالبات مردم دهلران از سال ۹۲ تا کنون بوده است، گفت: با راه اندازی و آغاز فعالیت این مرز ارتباط و تبادل تجاری دهلران با شهر علی غربی و کشور عراق برقرار خواهد شد.

محمدسبحان حسنی در جلسه پیگیری گشایش مرز چیلات با حضور معاون استاندار میسان عراق در شهرستان مرزی دهلران، اظهار کرد: گذرگاه و بازارچه مرزی چیلات با پیگیری‌های مسئولان در سال ۹۶ تصویب شده است.

وی با بیان اینکه حضور مسئولان استان میسان عراق در دهلران برای مردم این شهرستان و شهر علی غربی در استان میسان عراق بسیار مهم و ارزشمند است، گفت: این نشست با مشارکت مقامات محلی برای پیوند مردم ۲ استان و برقراری ارتباط اقتصادی و اجتماعی بین استان‌های ایلام و میسان برگزار شده است.

حسنی یادآور شد: برگزاری این نشست در ادامه مذاکرات سفر استاندار میسان به ایلام و سفر استاندار ایلام به استان میسان عراق و با هدف برقراری روابط تجاری و گشایش مرز چیلات است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام با ابراز خرسندی از نگاه مثبت مقامات محلی استان میسان عراق و تیم مدیریتی جدید این استان به برقراری مراودات با استان ایلام، یادآور شد: اراده و هدف و برنامه مسئولان استان‌های ایلام و میسان عراق توسعه روابط ۲ استان و گشایش مرز چیلات است و در این راستا مقامات استان میسان عراق همراهی مطلوبی با مسئولان استان ایلام داشته اند.

برچسب ها: صادرات ، تجارت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.