سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قاچاقچی چوب با اره موتوری به جان جنگلبان افتاد!

مدیرکل منابع طبیعی گیلان از مجروح شدن یک جنگلبان با اره موتوری قاچاقچیان چوب در جنگل‌های گیسوم تالش خبر داد.

سید مازیار رضوی، مدیرکل حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان گفت: یک جنگلبان امروز هنگام گشت زنی در جنگل‌های گیسوم تالش به دست قاچاقچیان چوب مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

او افزود: ۲ جنگلبان پس از شنیدن صدای اره موتوری و افتادن درخت پیگیر ماجرا و با ۳ قاچاقچی هنگام بریدن درخت مواجه می‌شوند، متأسفانه یکی از قاچاقچیان با اره موتوری روشن به جنگلبانان حمله می‌کند و یکی از آنها را به شدت مجروح کرده و متواری می‌شود.

مدیرکل منابع طبیعی گیلان تصریح کرد: با تلاش جنگلبانان قاچاقچیان موفق به بردن چوب آلات نشدند و محموله از سوی نیرو‌های یگان حفاظت ضبط شد.

رضوی با بیان اینکه همچنین جنگلبانان موفق به برداشتن پلاک خودروی قاچاقچیان شدند، گفت: با هماهنگی به عمل آمده با نیروی انتظامی و قضایی استان به دنبال متخلفان هستیم.

او جراحت جنگلبان را از ناحیه بازوی راست و دست چپ و صورت اعلام کرد و افزود: در حال حاضر این جنگلبان در یکی از بیمارستان‌های رشت بستری است و مراحل درمان را سپری می‌کند.

به گفته مدیرکل منابع طبیعی گیلان، از ابتدای امسال تاکنون ۳ فقره درگیری با قاچاقچیان جنگل رخ داد که منجر به مجروح شدن ۴ نفر از نیرو‌های یگان حفاظت شده است.

رضوی تأکید کرد: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف در منابع طبیعی با شماره ۱۵۰۴ تماس بگیرند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.