سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نغمه آزادی محسن چاووشی برای زندانیان کرمان

خواننده مشهور کشورمان برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد کرمان ۳ میلیارد ریال کمک کرد.

محسن چاووشی، خواننده مطرح کشورمان در اقدامی خداپسندانه مبلغ ۳ میلیارد ریال را برای آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد استان کرمان به ستادمردمی دیه این استان اهداء کرد.

این خواننده مطرح و محبوب مردمی کشور که سابقه متعددی در کمک به آزادی زندانیان غیرعمد کرمان را در کارنامه خود دارد با ایجاد کمپین حمایتی تحت عنوان جمعیت حیدر با جلب کمک‌های مردمی و خیّرین در فضای مجازی زمینه ساز آزادی این محکومین از زندان و باز گشت آبرومندانه آنان به کانون گرم خانواده‌های شان می‌شود. 
 

موسوی قوام، مدیر عامل ستاد دیه استان کرمان هم در خصوص کمک این خواننده محبوب کشوری گفت: این خواننده در سنوات گذشته هم از طریق صفحه شخصی خود در فضای مجازی با جمع آوری کمک‌های مردمی زمینه آزادی تعدادی از محکومین مالی غیر عمد را فراهم کرده است و در حال حاضر با کمک این مبلغ تعداد ۲۰ نفر از مددجویان غیر عمد استان از زندان‌های استان آزاد می‌شوند. 

موسوی قوام بیان داشت: هنرمند واقعی کسی است که از هنر خود در راه کمک به هم نوعان و شاد کردن دل آنان استفاده می‌کند.

همچنین شماره شبا بانک ملی بنام ستاد مردمی دیه استان: ir ۵۹۰۱۷۰۰۰۰۰۰۰۲۰۰۶۰۰۲۶‌۲۰۰۰۲و شماره حساب ستاد مردمی دیه:۰۲۰۰۶۰۰۲۶۲۰۰۲و شماره کارت ستاد مردمی دیه:۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۴۲۰۲برای کمک به زندانیان جرائم غیر عمد در استان درنظر گرفته شده است. 

برچسب ها: خواننده ، زندانیان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.