سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۲۰ هکتار گلخانه نیازمند دریافت تسهیلات

فرماندار رزن گفت:۱۲۰ هکتار گلخانه در شهرستان رزن آماده‌سازی شده که این واحدهای گلخانه‌ای نیازمند دریافت تسهیلات هستند.

 علی اصغر غفاری آثار گفت:  ۱۲۰ هکتار گلخانه در شهرستان رزن آماده‌سازی شده که این واحدهای گلخانه‌ای نیازمند دریافت تسهیلات هستند، به‌طور قطع با افتتاح این میزان گلخانه در شهرستان شاهد توسعه گلخانه‌ای بسیار مناسب همراه با اشتغال چشمگیری در شهرستان خواهیم بود.

او با اشاره به ظرفیت بالقوه رزن در بحث تولید قطعات خودرو، گفت: شهرستان رزن در بخش تولید قطعات خودرو از ظرفیت بالقوه خوبی برخوردار بوده که لازم است از این واحدها حمایت‌های مطلوب و خوبی شود.

فرماندار رزن  اظهار کرد: زمینه فعالیت ۲۰ واحد مرغداری و ۲۰ واحد دامداری سبک در شهرستان رزن آماده شده که اگر تسهیلات بانکی به این واحدها اختصاص یابد می‌توانند ظرفیت عظیم شهرستان رزن را در تولید زنجیره تامین غذایی استان و منطقه فعال کرده و موجب توسعه پایدار شهرستان شوند.

غفاری آثار در ادامه از افتتاح و بهره‌برداری زمین چمن شهر رزن در آینده نزدیک پس از ۱۰ سال انتظار خبر داد و تصریح کرد: زمین چمن طبیعی فوتبال شهر رزن از بیش از ۱۰ سال پیش به دلیل مستهلک شدن چمن و خشک شدن چاه آب آن رها شده بود که در همین رابطه با پیگیری لازم بازسازی زمین چمن این شهر در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در طی تمام این چندین سال گذشته بازسازی زمین چمن شهر رزن یکی از مطالبات مهم ورزشکاران این شهرستان بود، افزود: خوشبختانه این زمین چمن طبیعی در دولت سیزدهم با صرف اعتباری افزون بر هفت میلیارد تومان بازسازی شده و در حال حاضر آماده بهره برداری است ضمن اینکه زمین چمن شهر دمق هم در دست اجراست.

غفاری آثار با بیان اینکه در دولت سیزدهم تمامی سالن‌های ورزشی سطح شهرستان تجهیز شدند، خاطرنشان کرد: در کمتر از سه سال گذشته شش تا هفت زمین چمن مصنوعی در سطح روستاهای شهرستان رزن برای جوانان احداث شده است.

برچسب ها: فرمانداری ، گلخانه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.