سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جلسه کمیته فنی اسکی آلپاین برگزار شد

در جلسه کمیته فنی اسکی آلپاین نفرات منتخب برای حضور در اردوی آمادگی جسمانی معرفی شدند.

جلسه کمیته فنی اسکی آلپاین با حضور نظریان رئیس فدراسیون، مرتضی ساوه شمشکی نایب رئیس آقایان، فاطمه کیادربندسری نایب رئیس بانوان، بهرام ساوه شمشکی دبیر فدراسیون، موسی ساوه شمشکی رئیس کمیته فنی، ساسان مهدویان عضو کمیته فنی، علیداد ساوه شمشکی سرپرست کمیته اسکی آلپاین، باقر کلهر سرمربی تیم ملی اسکی آلپاین و صادق کلهر کارشناس خبره فدراسیون برگزار شد. 

پس از بحث و تبادل نظر در خصوص انتخاب نفرات حاضر تیم ملی بانوان و آقایان در اردوی آمادگی جسمانی برای آمادگی به منظور حضور در مسابقات آسیایی هاربین چین و قهرمانی دنیا در کشور ایتالیا،۶ ورزشکار آقا و ۶ ورزشکار خانم برای شرکت در اردوی آمادگی جسمانی معرفی شدند.

در همین راستا کمیته اسکی آلپاین موظف شد با هماهنگی سرمربی تیم، تست‌های لازم را طی هفته‌های آینده در آکادمی ملی المپیک برای تیم‌های بانوان و آقایان انجام داده و سپس اردوی آمادگی جسمانی ورزشکاران از انتهای مردادماه به صورت مستمر تا زمان برگزاری مسابقات آسیایی و قهرمانی دنیا در آکادمی ملی المپیک و متعاقبا در پیست‌های اسکی برگزار شود.

در این مرحله ۶ ورزشکار خانم و ۶ ورزشکار آقا به شرح زیر به اردوی آمادگی جسمانی دعوت شدند:

بانوان: مریم کیاشمشکی، صدف ساوه شمشکی، زهرا علیزاده، مرجان کلهر، سارینا احمدپور، آتنا کیاشمشکی 

آقایان: محمد کیادربندسری، محمد ساوه شمشکی، سید مرتضی جعفری، علی علیزاده ساوه، پوریا ساوه شمشکی و بهنام کیاشمشکی

 گفتنی است نفرات اعزامی به مسابقات آسیایی و قهرمانی دنیا پس از برگزاری مسابقات متعدد طبق تقویم فدراسیون و همچنین پس از جلسات متعدد کمیته اسکی آلپاین و‌کمیته فنی و با در نظر گرفتن فاکتور‌ها و شرایط لازم انتخاب خواهند شد.

برچسب ها: فدراسیون اسکی ، اسکی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.