سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نصب بنر‌های فرهنگ‌سازی در شهر کربلا به ۳ زبان

در راستای فرهنگ سازی بنر‌هایی به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی در شهر کربلا و در ایام اربعین حسینی نصب می‌شود.

رئیس ستاد اربعین شهرداری اصفهان با اشاره به رویکرد فرهنگی شهرداری اصفهان در شهر کربلا گفت: در این راستا تعدادی نیرو با عنوان تیم فرهنگی به شهر کربلا اعزام شده و طبق هماهنگی با شهرداری کربلا، و قرار است محل‌های خدمت‌رسانی شهرداری اصفهان در ایام اربعین حسینی به سه زبان زنده دنیا از جمله فارسی، عربی و انگلیسی بنر‌های فرهنگی در شهر کربلا اقدام نصب می‌شود.


سیدمهدی عسگری با اشاره به اینکه برای خدمت رسانی در این ایام ۵۰ دستگاه پرس زباله از طرف شهرداری این کلان‌شهر و ۱۳ شهر این استان به شهر کربلا اعزام می‌شود افزود: ماشین‌آلات اعزامی به شهر کربلا شامل مواردی از جمله پرس حمل زباله، جاروی مکانیزه، جدول‌شور مکانیزه، تانکر آب، جرثقیل ۲۵ و ۱۰ تنی، خودرو حمل جنازه، خودرو نیسان و اتوبوس می‌شود.


رئیس ستاد اربعین شهرداری اصفهان تاکید کرد: ژنراتور برق، دستگاه یخ‌ساز، حمام و سرویس بهداشتی، نیروی انسانی از جمله آتش‌نشانان و پاکبانان از دیگر موارد ارسالی این کلان‌شهر به کربلا و چذابه است.


عسگری با بیان اینکه در راستای آموزش چهره به چهره برای فرهنگ‌سازی اقداماتی انجام شده است، گفت: ۱۰ نیروی عرب نیز از طرف شهرداری این کلان‌شهر موظف به برگزاری جلسه با موکب‌های شهر کربلا در راستای آموزش و فرهنگ‌سازی هستند،

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.