سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شاهمرادزاده: مهمترین دیدار مرحله مقدماتی والیبال ایران با چین است

مربی تیم ملی والیبال نوجوانان پسر ایران گفت: در سومین و آخرین مسابقه مرحله مقدماتی به مصاف چین می‌رویم که مهمترین بازی ایران در این مرحله است.

 ایمان شاهمرادزاده در آستانه آغاز مسابقات والیبال قهرمانی پسران زیر ۱۸ سال آسیا در کشور بحرین، گفت: امروز اولین بازی تیم ایران با لبنان است که شناخت چندانی از این تیم نداریم و قطعا این تیم هم شناختی از ایران ندارد، چون اولین مسابقات این رده سنی در آسیا است.

وی با بیان این‌که اطلاعات جزئی از تیم لبنان که در مسابقات انتخابی این رقابت‌ها شرکت کرده است به دست آوردیم، اما کافی نیست.

مربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران با اشاره به دیدار دوم و سوم مرحله مقدماتی ایران با فیلیپین و چین اظهار داشت: دومین حریف ایران از فیلیپین از تیم‌های شرق آسیا است و در سومین مسابقه به مصاف چین می‌رویم که مهمترین بازی مرحله مقدماتی ایران است و برد در این مسابقه نقش مهمی دارد.

وی با تاکید بر این‌که فعلا فقط به بازی اول مقابل لبنان فکر می‌کنیم، ادامه داد: در گروه ایران امروز دو تیم فیلیپین و چین با هم بازی دارند و حتما این مسابقه را آنالیز خواهیم کرد و با استفاده از این اطلاعات این دیدار به مصاف این تیم‌ها می‌رویم.

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران از ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه امروز (یکشنبه هفتم مرداد) در نخستین مسابقه خود در پانزدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی زیر ۱۸ آسیا به مصاف لبنان می‌رود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.