سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صرف‌نظر از نمایش ساختگی رژیم‌صهیونیستی، انتظار گسترش جنگ را نداریم

سفیر ایران در لبنان در واکنش به تهدید‌های اخیر رژیم‌صهیونیستی در خصوص گسترش دامنه جنگ به لبنان و منطقه رویکرد ایران را در قبال این تهدید‌ها تبیین کرد.

مجتبی امانی سفیر ایران در بیروت در توییتی که روز شنبه به زبان عربی منتشر کرد، نوشت: صرف نظر از نمایش ساختگی تازه رژیم صهیونیستی، همچنان رویکرد ما در قبال تهدید‌ها مبنی بر گسترش دامنه جنگ به لبنان و منطقه در سه مورد خلاصه می‌شود.

سفیر ایران در لبنان افزود: اولا، ما انتظار چنین جنگی را نداریم و معتقدیم که به دلیل معادلات تحمیل شده قدرت، شانس آن بسیار کم است. دوما، ما خواهان وقوع این جنگ نیستیم، زیرا جمهوری اسلامی ایران همواره برای کاهش شدت تنش‌ها در منطقه تلاش می‌کند.

امانی در ادامه نوشت: سوما، ما به معنای واقعی کلمه از وقوع جنگ هراسی نداریم و دشمنانمان باید تصور کنند که ما با آنچه که از قدرت، اقتدار و توانایی بالا برای دفاع از مقاومت در اختیار داریم چه کار‌هایی می‌توانیم انجام دهیم.

عصر شنبه منطقه «مجدل الشمس» در جولان اشغالی هدف حمله موشکی قرار گرفت. حزب‌الله لبنان هرگونه ارتباط را با این حمله موشکی که منجر به کشته شدن ۱۰ اسرائیلی و زخمی شدن حداقل ۳۰ نفر دیگر شد را رد کرده است

حزب الله همچنین در بیانیه‌ای ضمن تکذیب حملات موشکی خود به مجدل الشمس اعلام کرد مقاومت اسلامی لبنان هیچ گونه ارتباطی با این حادثه نداشت و قاطعانه ادعا‌های دروغین در این خصوص را رد می‌کند.

شاهدان عینی و منابع رسانه‌ای می‌گویند احتمالا موشک رهگیر سامانه «گنبد آهنین» در جولان فرود آمده و باعث کشته و زخمی‌شدن صهیونیست‌ها شده است. 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.