سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بلیت اتوبوس اربعین پیش فروش می‌شود

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از آغاز پیش فروش بلیت اتوبوس برای اعزام به مرز‌های کشور در ایام اربعین حسینی خبر داد.

جلال زاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: همزمان با سراسر کشور، پیش فروش بلیت اتوبوس اربعین حسینی در استان آغاز شد. 

او افزود: زائران اربعین حسینی از طریق درگاه‌های اینترنتی فروش بلیت شرکت‌های حمل و نقل مسافر استان به نشانی www.payaneha.ir و www.payaneha.com می‌توانند اقدام به خرید بلیط کنند. 

جلال زاده با بیان این که از ظرفیت کل ناوگان موجود برای جابه جایی مسافران در بخش جاده‌ای در ایام برگزاری مراسم اربعین استفاده خواهیم کرد، ادامه داد: با توجه به پیش بینی افزایش ۱۰ درصدی متقاضیان بلیط اتوبوس نسبت به مدت مشابه پارسال، این اداره کل آمادگی افزایش ظرفیت صندلی را دارد تا زائران مشکلی نداشته باشند. 


بیشتر بخوانید


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تصریح کرد: در اربعین امسال نیز همانند سنوات گذشته، نظارت‌های لازم بر نحوه عملکرد شرکت‌های حمل و نقل، رانندگان و ناوگان با استفاده از سامانه‌های در اختیار سازمان راهداری و حمل و نقل و جاده‌ای انجام می‌شود. 

او بیان کرد: کارکنان راهداری در پایانه‌های مسافربری استان و نیز در مرز‌ها آماده پاسخگویی و رفع مشکلات زائران در زمینه حمل و نقل هستند. 

زائران می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف مراتب را از طریق سامانه گویای ۱۴۱ و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۵۶۱۴۱ اطلاع رسانی کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.