سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نصب نخستین دستگاه مه پاش در اصفهان

 رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: اولین ایستگاه مه‌پاش برای تشویق موتور سواران برای ایستادن در پشت چراغ قرمز ،در تقاطع جی- پروین نصب شد.

 رئیس پلیس راهور استان اصفهان با اشاره ابتکاری و جدید برای تشویق راکبان موتورسیکلت برای ایستادن در پشت چراغ قرمز  گفت: به این منظور اولین ایستگاه مه‌پاش در تقاطع جی- پروین نصب شده که در زمان قرمز شدن چراغ راهنمایی و رانندگی اقدام به مه‌پاشی می‌کند.


علی اصغر زارع با بیان اینکه به منظور ارتقای فرهنگ موتورسواری و جلوگیری از تصادفات فوتی و جرحی برنامه‌های گسترده فرهنگی و آموزشی در قالب پویش تجربه‌ای به قیمت زندگی از اول مرداد در شهر اصفهان آغاز شده است، افزود: اختصاص گالری شهری، گالری مترو و اتوبوسرانی به مباحث آموزشی در خصوص رفتار صحیح موتورسواری، تولید محتوا‌های آموزشی و بازنشر آن در فضای مجازی، نمایش فیلم از تصادف موتورسیکلت‌سواران از تلویزیون‌های شهری در تقاطع‌های مهم و پرتردد، اجرای نمایش‌های خیابانی در تقاطع‌های مهم و نقاشی سه بعدی با موضوع فرهنگ موتورسواری در تقاطع آبشار از جمله این برنامه‌ها است.


او گفت: یکی از برنامه‌های این پویش متوقف کردن موتورسواران متخلف در محل و آموزش آنان در اتوبوس سیار فرهنگ ترافیک در تقاطع‌های قدس، تختی، پل چمران، شمال فردوسی و میدان لاله است.


رئیس پلیس راهور اصفهان ادامه داد: همچنین با همکاری اعضای پویش به ویژه امور فرهنگی باشگاه سپاهان در حاشیه بازی تیم سپاهان با الشباب الاهلی امارات درچارچوب پلی آف لیگ نخبگان آسیا که ۱۶ مرداد در ورزشگاه نقش جهان برگزار می‌شود، در خصوص راه اندازی کانتر تشویق هواداران موتورسوار به ثبت نام گواهینامه یک روزه آسان موتورسیکلت و نصب تراکت‌ها و بنر‌های آموزشی با موضوع فرهنگ موتورسواری در طول مسیر منتهی به ورزشگاه اقدام خواهد شد.


سرهنگ زارع با اشاره به  تشکیل بانک اطلاعاتی راکبان موتورسیکلت و شناسایی راکبان قانونمند گفت: راکبان قانونمند پس از شناسایی در یکی از برنامه‌های هفته فراجا استان اصفهان تجلیل می‌شوند.


رئیس پلیس راهور اصفهان ادامه داد: پس از اصفهان شهرستان‌های کاشان، خمینی‌شهر، شاهین‌شهر، نجف‌آباد، لنجان و شهرضا در رتبه‌های بعدی از نظر میزان تصادفات موتورسیکلت قرار دارند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.