سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تداوم عملیات جستجو و نجات برای بانوی ۲۹ ساله غرق شده در زاینده رود

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: عملیات جستجو برای یافتن بانوی ۲۹ ساله غرق شده در زاینده رود از سوی تیم‌های جستجو و نجات در سیلاب این جمعیت ادامه دارد.

مسعود مثنوی با اشاره به اینکه بانویی ۲۹ ساله شنبه ۳۱ تیرماه در زاینده‌رود غرق شد، اظهار داشت: از روز یکشنبه یکم مردادماه تیم‌های جستجو و نجات در سیلاب به محل حادثه اعزام شدند و تاکنون نتیجه‌ای حاصل نشده است.

وی افزود: ۲۰ غواص به صورت تیمی در این محل حضور دارند.

مثنوی با اشاره به همکاری و همرای شهرداری و آتش‌نشانی، اضافه کرد: تیم‌های غواضی و آتش نشان تاکنون از پل‌زمانخان تا سد چم آسمان باغبهادران حدود ۴۰ کیلومتر پیاده‌روی و غواص کردند و جست‌وجو تا پیدا شدن جسد ادامه دارد.

مصطفی حیدری رئیس شورای اسلامی شهرکرد نیز از ادامه جست‌وجو تیم آتش‌نشانی شهرداری شهرکرد، هلال‌احمر و ستاد مدیریت بحران چهارمحال‌وبختیاری و استان اصفهان برای پیدا شدن بانوی غرق شده یا مفقود شده در حوالی رودخانه زاینده‌رود خبر داد.


بیشتر بخوانید


وی با حضور میدانی در حاشیه زاینده‌رود به ویژه روستا‌های چم‌خرم، چم‌طاق، چم‌حیدر، چم‌یوسف‌علی، چم‌نور با قدردانی از تلاش‌های بی‌دریغ و ارزشمند غواصان، امدادگران سازمان امداد و نجات، ستاد مدیریت بحران، هلال‌احمر و آتش‌نشانان، اظهار داشت: از روز جمعه هفته گذشته مفقود شدن بانوی ۳۰ ساله در حوالی رودخانه زاینده‌رود شهرستان سامان به پلیس، هلال‌احمر و سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد گزارش شد که بلافاصله تیم غواصی آتش‌نشانی شهرکرد به همراه ستاد مدیریت بحران، هلال‌احمر و غواصان به منطقه اعزام شد.

حیدری افزود: با پیگیری‌ها و دستور شهردار و رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد تیم نجات غریق سازمان آتش‌نشانی از روز پنجشنبه اعزام شده‌اند این تیم تا روز شنبه از پل‌زمانخان تا سد چم آسمان باغبهادران حدود ۴۰ کیلومتر پیاده‌روی تا محل مفقودی داشته‌اند و همچنان جستجو ادامه دارد.

وی تصریح کرد: ۲۰ غواص از استان‌های چهارمحال و بختیاری و اصفهان به صورت تیمی حضور دارند و همه جانبه برای پیدا کردن این شهروند شهرکردی پای کار هستند.

گفتنی است؛ پارسال، ۲۲ نفر در چهارمحال و بختیاری بر اثر غرق شدگی فوت کردند که از این تعداد ۲۰ نفر مرد و ۲ نفر زن بودند.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.