سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آموزش ۲۵۰ مهارت در مراکز فنی و حرفه‌ای لرستان

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای لرستان گفت: ۲۵۰ مهارت فنی و حرفه‌ای در ۲۰ مرکز ثابت در حوزه صنعت، خدمات، کشاورزی و فرهنگ و هنر استان لرستان به متقاضیان آموزش داده می‌شود.

علی پاشایی در حاشیه بازدید از مرکز فنی و حرفه‌ای امام علی(ع) بروجرد گفت: ۲۵۰ حرفه مهارتی در فنی و حرفه‌ای لرستان در ۲۰ مرکز ثابت در حوزه صنعت، خدمات، کشاورزی و فرهنگ و هنر به کارجویان آموزش داده می‌شود.

وی اظهار کرد: فنی و حرفه‌ای لرستان در چهارماهه اول امسال ۱۴ هزار نفر را در بخش دولتی و خصوصی در چهار حوزه صنعت، کشاورزی، خدمات و فرهنگ و هنرآموزش داده است.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای لرستان بیان کرد: فنی و حرفه‌ای لرستان در مجموع ۴۸۰ آموزشگاه آزاد در زیر مجموعه خود دارد که مهارت‌های لازم را به کارآموزان ارائه می‌دهند.

پاشایی با اشاره به اینکه رسالت اصلی فنی و حرفه‌ای مهارت‌آموزی به کارجویان است، اضافه کرد: امروزه دغدغه اصلی جوانان اشتغال است و کسانی که به دنبال و کار و مهارت‌آموزی هستند می‌توانند در فنی و حرفه‌ای مهارت‌های لازم را کسب کرده و کسب‌وکاری برای خود راه‌اندازی کنند.

وی یادآور شد: رفع معضل اشتغال در دستور سازمان فنی و حرفه‌ای لرستان قرار داده شده است، توسعه آموزش‌های مهارتی در فنی و حرفه‌ای راه نجات بروبرون رفت بیکاری است.

منبع: ایرنا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.