سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آماده سازی ۱۶۰ دستگاه اتوبوس در همدان برای جابه‌جایی زائران اربعین

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: براساس برنامه‌ریزی انجام شده امسال ۱۶۰ دستگاه اتوبوس جابه‌جایی زائران اربعین این استان را برعهده دارند.

مهرداد آهکی گفت: همزمان با آغاز سفر‌های اربعین حسینی، ناوگان حمل و نقل استان همدان با ظرفیت ۱۶۰ دستگاه اتوبوس، ۵۰۰ دستگاه سواری و ۵۰۰ دستگاه مینی‌بوس درون و برون شهری آماده جابه‌جایی مسافران است.

او گفت: پیش فروش بلیت اتوبوس‌ها از ۱۰ مرداد ماه آغاز می‌شود و مسافران می‌توانند از طریق پایگاه‌های فروش بلیت اقدام به پیش خرید کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: سفر‌های اربعین امسال از طریق ۱۲ پایانه عمومی و خصوصی استان از تاریخ ۱۶ مرداد تا ۱۶ شهریورماه انجام می‌شود.

مهرداد آهکی گفت: پارسال بیش از ۲۰ هزار زائر عتبات عالیات از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان به مرز‌های غربی کشور منتقل شدند و پیش بینی می‌کنیم امسال نیز این تعداد مسافر را در این مسیر جابه‌جا کنیم.

او گفت: رایزنی‌های لازم در خصوص تامین سوخت ناوگان مسافربری استان برای جابه‌جایی زائران اربعین انجام شده است و شرکت پخش فرآورده‌های نفتی به موقع سوخت مورد نیاز ناوگان حمل و نقل را تامین می‌کند.

استان همدان یکی از معابر اصلی ورود و خروج زائران به سمت مرز‌های غرب کشور است و در مجموع بیش از پنج هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.