سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی:

گرد و غبار یک بحران ملی در کشور است

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئله گرد و غبار امروز یک بحران ملی در کشور است که جز با عزم ملی حل نخواهد شد.

 حجت الاسلام قاسم روانبخش در جلسه هم‌اندیشی با موضوع بحران گرد و غبار با حضور نمایندگان مردم استان‌های قم، اصفهان، مرکزی، البرز، تهران و سمنان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: امروز مسئله گرد و غبار به یک بحران ملی تبدیل شده و جز با یک عزم ملی قابل حل نیست.

وی استان‌های قم، اصفهان و سمنان را کانون تولید گرد و غبار دانست و افزود: امروز پدیده گرد و غبار علاوه بر مردم قم، مردم استان‌های مرکزی، البرز، تهران، قزوین و حتی همدان را تحت تأثیر قرار داده است اگر برای آن فکری نشود مناطق بیشتری را آلوده خواهد کرد.

محمدحسین بازگیر، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم نیز در این جلسه گزارش کاملی از وضعیت گرد و غبار در استان قم ارائه کرد؛ نمایندگان ستاد بحران و منابع طبیعی کشور هم در این جلسه درباره این بحران و علل و عوامل آن و راه حل‌های کوتاه مدت و بلند مدت حل این معضل گزارشی ارائه کردند.

هریک از نمایندگان استان‌های درگیر این مسئله هم دیدگاه‌های خودشان را درباره این بحران مطرح کردند و خواستار حضور استانداران این مناطق و وزرای نفت، نیرو، راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، معاونت برنامه و بودجه ریاست جمهوری، معاونت محیط زیست و ستاد ملی بحران شدند.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.