سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وضعیت قرمز هوا در ۳ محدوده پایتخت

بنابر اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران وضعیت قرمز هوا در ۳ محدوده پایتخت گزارش شده است.

تهران در ۲۴ ساعت گذشته با ثبت شاخص ۱۲۰ کیفیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس را تجربه کرد و امروز هم میانگین در شرایط نارنجی است.

در حال حاضر ایستگاه‌های اقدسیه در منطقه یک با شاخص ۶۲، پونک در منطقه پنج با شاخص ۶۴، تربیت مدرس در منطقه ۶ با شاخص ۶۹، ستاد بحران در منطقه ۷ با شاخص ۱۰۰، شهرداری منطقه ۲۲ با شاخص ۹۶، گلبرگ در منطقه ۸ با شاخص ۷۴، مسعودیه در منطقه ۱۵ با شاخص ۸۱، پارک رازی در منطقه ۱۱ با شاخص ۸۱، پاسداران در منطقه ۳ با شاخص ۸۹، دانشگاه شهید بهشتی در منطقه یک با شاخص ۷۷، دانشگاه علم و صنعت در منطقه ۴ با شاخص ۷۳ و شهرک چشمه در منطقه ۲۲ با شاخص ۹۰ هوای قابل قبول را نشان می‌دهند.

ایستگاه‌های پیروزی در منطقه ۱۳ عدد ۱۰۴، شادآباد در منطقه ۱۸ عدد ۱۰۹، شریف در منطقه ۲ عدد ۱۰۲، شهرری در منطقه ۲۰ عدد ۱۳۹، شهرداری منطقه ۱۹ عدد ۱۱۰، شهرداری منطقه ۲۱ عدد ۱۱۳، ژئوفیزیک در منطقه ۶ عدد ۱۲۱ و شهرداری منطقه ۱۵ عدد ۱۲۸ را به ثبت رسانده‌اند و وضعیت در این ایستگاه‌ها نارنجی و کیفیت هوا برای گروه‌های حساس، ناسالم است.

همچنین ایستگاه‌های شهرداری منطقه ۱۱ شاخص ۱۵۱، میدان فتح در منطقه ۹ شاخص ۱۵۱ و پارک شکوفه در منطقه ۱۴ شاخص ۱۵۶ در وضعیت قرمز و هوای ناسالم قرار دارند.

بر اساس روزشمار شاخص آلودگی هوا، تهران از ابتدای سال تا امروز ۵ روز هوای پاک، ۹۷ روز هوای قابل قبول، ۲۶ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس و یک روز ناسالم را تجربه کرده و این در حالی‌ست که در مدت مشابه سال قبل مردم پایتخت ۸ روز پاک، ۹۲ روز قابل قبول، ۲۸ روز ناسالم برای گروه‌های حساس و یک روز هوای ناسالم را تجربه کرده‌اند.

در یک هفته اخیر پنج روز هوای قابل قبول و دو روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس در جداول شرکت کنترل کیفیت هوای تهران به ثبت رسیده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.