سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تداوم تامین آب در شهرستان زهک با مشارکت مردم در صرفه جویی ضرورت دارد

مدیر امور آب و فاضلاب زهک گفت: در اوج گرما پیش رو تداوم تامین آب آشامیدنی برای شهروندان این شهرستان تنها با مشارکت آنان در صرفه جویی میسر خواهد شد.

غلامحسین لکزائیان گفت: با توجه به ورود موج جدید گرما و به تبعیت از آن افزایش میزان مصرف آب، نیاز است تا مشترکان برای تامین آب آشامیدنی پایدار از مصارف غیر ضروری خودداری کنند.

وی بیان کرد: این روند افزایش دما طی روز‌های آینده نیز تداوم خواهد داشت و ضروریست مشترکان آب با صرفه‌جویی در مصرف آن و رعایت الگوی مصرف، شرکت آب و فاضلاب را در تأمین آب آشامیدنی پایدار برای شهروندان یاری دهند.

مدیر امور آب و فاضلاب زهک ادامه داد: در شرایط فعلی همه تاسیسات تولید و توزیع آب، با تمام توان و ظرفیت در حال تامین آب آشامیدنی شهروندان هستند و انتطار می‌رود مشترکان نیز با مدیریت مصرف آب از مصارف غیرضروری پرهیز کنند.

وی گفت: خودداری از شست‌وشوی حیاط و مشاعات ساختمان مانند راه‌پله‌ها، پرهیز از شست و شوی خودرو با آب آشامیدنی و کاهش مدت زمان استفاده از آب در مصارفی مانند استحمام و شستن ظروف، عدم استفاده از آب شبکه برای مصارف فضای سبز و ساخت و ساز ابنیه و برخورد با افراد خاطی که اقدام به برداشت غیرمجاز آب از شبکه‌های توزیع آب می‌کنند، از جمله اقداماتی است که کمک بزرگی به مدیریت مصرف آبِ خانوار خواهد داشت.

برچسب ها: آبفا ، آبرسانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.