سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آسفالت نزدیک به ۲۵۰۰۰ مترمربع معابر در هفته چهل و نهم در شیراز

اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز اعلام کرد: در طول هفته چهل و نهم، ۲۴ هزار و ۹۵۵ مترمربع معابر مناطق این کلان‌شهر به میزان ۲ هزار و ۹۳۶ تُن آسفالت شده است.

 اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز اعلام کرد: میزان آسفالت انجام‌شده در طول هفته چهل و نهم، ۲۴ هزار و ۹۵۵ مترمربع مترمربع معابر مناطق این کلان‌شهر به میزان ۲ هزار و ۹۳۶ تُن بوده است.

لکه‌گیری آسفالت در سطوح مناطق ۱، ۴ و روکش آسفالت در معبر قدیمی در کوچه ۱۹ بیت‌المقدس در منطقه ۴ و خیابان مینو در منطقه ۷ و شهرک میانرود (خیابان لادن و فرعی‌های روزبهان) در منطقه ۹ انجام شده است.

تراش و ترمیم آسفالت در بولوار دکتر حسابی از پروژه‌های سازمان عمران و بازآفرینی فضا‌های شهری و روکش آسفالت در معبر خاکی (زیرسازی شده) نیز در کوچه‌های ۱۸ و ۱۰ ابوالفضل در منطقه ۲، کوچه ۱۰۲ نارنجستان و منشعبات آن در منطقه ۳ و بولوار صادقیه نیز از پروژه‌های سازمان عمران و بازآفرینی فضا‌های شهری انجام‌گرفته است؛ بنابراین گزارش؛ طی چهل‌ونه هفته سپری‌شده از آغاز جهش آسفالت، تاکنون ۲ میلیون و ۲۵۹ هزار و ۳۲۹ مترمربع از معابر مناطق شیراز به میزان ۲۸۳ هزار و ۵۲۸ تُن آسفالت انجام‌گرفته است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.