سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست تیم تیراندازی با تفنگ:

تیراندازان کشورمان بسیار باانگیزه هستند

محمدی گفت: تیراندازان انگیزه بالایی دارند و امیدواریم با دعای خیر جامعه تیراندازی و مردم بهترین عملکرد خود را داشته باشند.

عباس محمدی سرپرست تیم تیراندازی کشورمان در المپیک پاریس در خصوص آخرین وضعیت تیراندازان در محل برگزاری المپیک ۲۰۲۴ اظهار داشت: تیراندازان در بدو ورود تمرینات خود را در دو نوبت صبح و بعد از ظهر آغاز کردند و در حال حاضر در شرایط خوبی قرار دارند. تیراندازان انگیزه بالایی دارند و امیدواریم در این چند روز تمرین، با دعای خیر جامعه تیراندازی و مردم بهترین عملکرد خود را داشته باشند و پرچم ایران را به اهتزاز در آورند.

وی در خصوص تغذیه و امکانات ورزشکاران در دهکده شتقو گفت: شرایط تغذیه و تنوع آن خوب است. دهکده تا سالن‌ها فاصله کمی دارد و امکانات لازم برای رفت و آمد به سالن‌ها فراهم است. اما آنچه در شتقو دیدیم در حد المپیک نیست در حد کاپ جهانی است.

وی افزود: محل برگزاری مسابقات و دهکده تیراندازی یک منطقه نظامی است و قبلا استفاده نظامی از آن انجام می‌شده است و برای برگزاری المپیک در آن تغییر کاربری ایجاد کردند.

سرپرست تیم تیراندازی کشورمان در المپیک پاریس خاطرنشان کرد: خیلی از امکانات محل برگزاری مسابقات با چادر است و ۷۰ درصد آن موقتی است. وقتی اسم المپیک می‌آید یعنی این رویداد چهار سال یکبار در بالاترین سطح باید برگزار شود. الان بالاترین ورزشکاران در اینجا هستند ولی بهترین امکانات و زیر ساخت‌ها وجود ندارد. در رویدادی مانند المپیک رستوران و استراحت و غذا و امکانات باید در حد نام ورزشکاران باشد.

محمدی در پایان گفت: خوشبختانه تیراندازان ما با انگیزه هستند و هیچ مورد جانبی ذهن آن را درگیر نمی‌کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.