سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاد حوزه علمیه قم:

دعا سپر مومن در جهت دفع تیر‌های شیطان است

استاد حوزه علمیه قم دعا را عاملی در راستای استقامت برابر وسوسه‌های شیاطین برشمرد و گفت:امیرالمومنین(ع) فرمودند دعا برای مومن سپری در جهت دفع تیر‌های شیطان است.

 حجت الاسلام والمسلمین سید حمید میرباقری شامگاه جمعه در مراسم عزاداری حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها گفت: دعا در زندگی انسان جایگاه ویژه‌ای دارد و نباید از آن غفلت ورزید و در روایات نیز از دعا به عنوان سلاح مومن و ستون دین یاد شده است.

استاد حوزه علمیه قم بیان کرد: دعا سبب می‌شود تا انسان در برابر وسوسه‌های شیاطین استقامت به خرج دهند و امیرالمومنین علیه السلام فرمودند که دعا برای مومن سپری در جهت دفع تیر‌های شیطان است.

حجت الاسلام میرباقری با بیان اینکه انسان با خواستن از خداوند به مقامات بالا خواهد رسید افزود: هر کسی نسبت به دعا کردن اهتمام داشته باشد، مقرب‌تر نسبت به درگاه الهی خواهد بود.

وی اضافه کرد: انسان هر اندازه از خداوند طلب و دعا کند در این صورت به خدا نزدیک‌تر خواهد بود و این امر به معنای بندگی الهی است.

استاد حوزه علمیه قم افزود: انسان باید همواره خود را بین زمین و آسمان ببیند و در این راستا خود را از دعا بی نیاز نبیند و باید با معرفت نسبت به پروردگار در وادی بندگی حق تعالی قدم گذارد.

 

برچسب ها: دعا کردن ، حوزه علمیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.