سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لوموند: ارتش‌های غربی قادر به توقف حملات حوثی‌ها نیستند

روزنامه فرانسوی لوموند در گزارشی تاکید کرد که ارتش‌های غربی قادر به توقف حملات نیرو‌های مسلح یمن نیستند.

به گزارش بامداد شنبه المسیره، روزنامه فرانسوی لوموند در گزارشی نوشت: ارتش‌های غربی قادر به توقف حملات حوثی‌ها (انصارالله) نیستند و عملیات هدف قرار دادن تل آویو با پهپاد یمن، تنش جدیدی را با به چالش کشیدن (رژیم) اسرائیل و متحدان غربی آن ایجاد کرد.

به نوشته این روزنامه فرانسوی، گزارش‌ها درباره نامه فرمانده ستاد مرکزی آمریکا به وزیر دفاع این کشور که در آن خواهان افزایش فشار اقتصادی، دیپلماتیک و نظامی علیه حوثی‌ها شده، بسیار نگران کننده است با توجه به اینکه اقدامات انجام شده از سوی آمریکا و متحدانش در دریا طی ماه‌های گذشته با شکست مواجه بوده است.

 ارتش یمن پس از آغاز جنگ غزه در حمایت از فلسطینیان، ده‌ها عملیات نظامی شامل پهپادی و موشکی در دریای سرخ، غرب و مدیترانه علیه کشتی‌های اسرائیلی انجام داده است.

نیرو‌های مسلح یمن در پی حماقت ائتلاف آمریکایی و انگلیسی در مناطق مختلف یمن، اهداف خود را گسترش داده و حالا کشتی‌های آمریکایی و انگلیسی را نیز هدف قرار می‌دهند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
'محمودزاده
۰۹:۱۷ ۰۶ مرداد ۱۴۰۳
غرب وارد جنگی شد که ۱۴۰۰ پیش خسرو پرویز پادشاه ساسانی ایران را به قهقرای سقوط برد اندیشکده های پوچ و توخالی اگر به نقش حوثی های یمن در به اضمحلال کشانیدن تمدن های ان روز داشتن لااقل به سیاستمداران امریکا توصیه می کردن دور حوثی های یمن خط قرمژ بکشند