سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خط کشی ۵۰ کیلومتر از محور‌های فراهان

اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان فراهان گفت: ۵۰ کیلومتر از محور‌های این شهرستان در سال جاری خط کشی شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان فراهان از اجرای ۵۰ کیلومتر خط کشی از ابتدای سال جاری تاکنون در محور‌های این شهرستان خبر داد.

فراهانی با اشاره به فعالیت‌های ۴ ماهه سال جاری در حوزه راه‌های شهرستان فراهان گفت: در راستای ایمن‌سازی نقاط مستعد حادثه و افزایش ضریب بخشندگی حاشیه راه‌ها، عملیات شانه سازی، رفع نقاط پرتگاهی و احداث شیب شیروانی در محور آهنگران – ساروق به طول ۵ کیلومتر با حجم خاکی ۸۳۰۰ مترمکعب اجرایی شد.

او افزود: عملیات تنظیم شیب شیروانی در محور فرمهین – تفرش و فرمهین – اراک به طول ۷ کیلومتر و شانه سازی و احداث شیب شیروانی در محور فرمهین – تفرش به طول یک کیلومتر با حجم عملیات خاکی ۱۶۰۰ مترمکعب نیز انجام شد. به منظور تسهیل در رفت و آمد کاربران جاده‌ای، محور‌های خاکی شهرستان نیز به طول ۴۰ کیلومتر تسطیح شده است. ادامه داد: برای افزایش کیفی سطح جاده‌ها نیز لکه‌گیری با آسفالت گرم و سرد به میزان ۵۰ تن در محور‌های مواصلاتی شهرستان انجام گرفته است.

به گفته فراهانی یکی از اقدامات رفع محرومیت در مناطق کم برخوردار، آسفالت راه‌های روستایی با اولویت روستا‌های بالای ۲۰ خانوار است که در همین راستا زیرسازی و آسفالت محور ماستر –گونه به طول ۵ کیلومتر -بعد از ۱۰ سال- تکمیل و به بهره برداری رسید. 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.