سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری نشست هم اندیشی نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اصحاب رسانه

نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت:رسانه‌ها با نقد منصفانه و بیان مشکلات جامعه و انتقال آن به مسئولان نقش موتور محرک پیشرفت استان را ایفا می‌کنند.

 حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس در نشست هم اندیشی با مدیران خبرگزاری، روزنامه‌های استان و شماری از اصحاب رسانه گفت: ائمه جمعه و اصحاب رسانه با نقش مشترک خود به عنوان زبان مردم و حلقه اتصال و ارتباط مردم با حاکمیت می‌توانند با هم افزایی به ارتقای سطح کیفی خدمات دولت کمک کنند.

وی با اشاره به خالی بودن جایگاه مطالبه گری در استان گفت: مقدمات تشکیل قرارگاه گام دوم در بخش‌های مختلف برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در استان و مطالبه گری با رعایت همه اصول اخلاقی از حدود ۶ ماه قبل در استان آغاز شده است.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس از اصحابه رسانه خواست تا با مشارکت خود و ایجاد فضایی مناسب برای پیشبرد این هدف و رفع مشکلات مردم و استان کمک کنند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده افزود: مسئولان باید انتقاد پذیر باشند و ارتباط خود با اصحاب رسانه و مردم را افزایش دهند.

در این نشست فعالان رسانه‌ای انتقادات، نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در مسائل مختلف مطرح کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان را در پیام رسان های داخلی دنبال کنید:
 



 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.