سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واریز مبلغ پیش‌پرداخت در سامانه «سفیر مهر» به‌معنای ثبت‌نام قطعی سرویس مدرسه

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: واریز مبلغ پیش‌پرداخت به‌معنای ثبت نام قطعی سرویس مدرسه است، اما به‌معنای سرویس‌دهی نیست.

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: تا کنون ۳۸ هزار و ۲۵۹ نفر در سامانه سفیر مهر ثبت درخواست سرویس دانش‌آموزی داشته و تعدادی تا این لحظه پیش‌پرداخت را واریز کرده‌اند.

محمد پرورش افزود: پس از ثبت نام و واریز مبلغ پیش‌پرداخت، درخواست‌ها به شرکت‌های مجاز حمل‌ونقل ارسال می‌شود تا در صورت وجود هم‌سرویس، سردیس‌دهی تأیید شود، سپس درخواست‌ها بررسی و تعیین تکلیف و پس از تأیید شرکت پیامکی برای اولیا یا دانش‌آموز ارسال می‌شود تا قرارداد و مبلغ را مشاهده و نسبت به پرداخت مبلغ قرارداد تصمیم‌گیری انجام شود.

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان تصریح کرد: از تمام افرادی که تا این لحظه ثبت نام را انجام ندادند، تقاضا دارم وارد سامانه شوند و ثبت درخواست انجام دهند و در صورتی که مبلغ پیش‌پرداخت را واریز نکردند، نسبت به این امر اقدام کنند تا ثبت نام قطعی شود.

پرورش با بیان اینکه تنها افرادی که تا پانزدهم مرداد ثبت نام کنند، می‌توانند از تسهیلات وام بدون بهره استفاده کنند، گفت: با هماهنگی انجام شده میان سازمان تاکسیرانی و بانک قرض‌الحسنه رسالت، قرار شده که وام بدون بهره در اختیار اولیا قرار بگیرد.

او با تاکید بر اینکه افرادی که مشکلی در اعتبارسنجی نداشته باشند، می‌توانند از این وام استفاده کنند، ادامه داد: هر شخصی می‌تواند برای دانش‌آموز یا چند نفر درخواست وام کند و محدودیتی وجود ندارد، لینکی در سامانه قرار داده می‌شود که می‌توانند روی آن کلیک کنند و درخواست خود را ثبت کنند.

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: امیدوارم با همکاری تمام مردم بتوانیم سرویس‌دهی مطلوبی را در سال تحصیلی جدید ارائه دهیم.

پرورش تاکید کرد: والدین دانش‌آموزان که متقاضی سرویس مدرسه هستند، از پرداخت هر گونه وجه به شرکت‌های حمل‌ونقل دانش آموزی خودداری کنند، زیرا پرداخت‌ها فقط از طریق سامانه سفیر مهر انجام می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.