سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهدا نخستین خودرو سهمیه استان آذربایجان غربی از پویش سراسری با انرژی

در نخستین قرعه کشی خودرو در آذربایجان غربی برای مشترکانی که کاهش ۱۵ درصدی مصرف برق در پویش سراسری با انرژی یک دستگاه خودرو به مهدی ملاعلی عباسیان تحویل داده شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی اظهار کرد: مشارکت کنندگان پویش با انرژی هر ماه به قید قرعه جوایزی نظیر خودرو،کمک هزینه خرید لوازم خانگی دریافت می کنند.سهم هر استان از جوایز خودرویی پویش با انرژی،ماهانه ۱ خودرو است که برای استان آذربایجان غربی نیز تا پایان شهریور ماه به ازای هر ماه یک خودرو در نظر گرفته شده است که این تعداد بسته به همراهی و مشارکت مردم قابل افزایش است به این معنی که هر استان با صرفه جویی بیشتر و میزان مشارکت بالاتر سهم بیشتری از خودروهای اهدایی خواهد برد.

وی افزود: پویش "با انرژی"،پویشی همگانی در راستای اصلاح رفتار مصرف برق است که از ابتدای خرداد آغاز و تا پایان شهریور ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت و هدف نهایی آن کاهش حداقل ۱۵ درصدی مصرف برق مشترکین خانگی در طول ۲۱ هفته گرم سال می باشد.

طاهر کیامهر ادامه داد:پس از کرمانشاه آذربایجان غربی دومین استانی است که خودرو را به برنده این پویش تحویل داد،با آغاز این پویش به دو نفر از هم استانی ها یکی سلماس و دیگری از بوکان مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان جایزه نقدی تعلق گرفت و به ۴۰ نفر جایزه ۱۰ میلیونی در نظر گرفته شده اکنون در حال برسی است و هنوز تعلق گرفته نشده.

وی در پایان گفت:سال گذشته ۴۸ درصد مشترکین از استان آذربایجان غربی در کاهش برق مشارکت کردند اما امسال با افزایش بیش از ۵۲ درصد مشترکین روبه رو هستیم.

برچسب ها: توزیع برق ، مصرف برق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.