سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف بیش از ۱۴۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در قائم شهر

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر از کشف بیش از ۱۴۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق به ارزش تقریبی ۶ میلیارد ریال در یکی از انبار‌های سطح شهرستان، خبر داد.

سرهنگ مهدی خادمی فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر دپو و نگهداری مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق دخانی توسط شخصی در یکی از انبار‌های سطح شهرستان "قائم شهر"، بررسی موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی شهرستان با انجام تحقیقات اولیه موفق به شناسایی محل دپوی کالا‌های احتکار کالا، شده و با هماهنگی مرجع قضایی در بازرسی از این مکان، تعداد ۱۴۰ هزار نخ سیگار خارجی، ۱۵۰ قوطی یک کیلویی، ۱۱۱۲ قوطی ۲۵۰ گرمی و ۱۲۴۵ باکس تنباکو را کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر در ادامه با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش اقلام کشف شده ۶ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال برآورد شد، گفت: در این راستا یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ "خادمی" در پایان از شهروندان خواست تا درصورت مشاهده هر گونه فعالیت غیرمجاز در قالب توزیع کالا‌های قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.