سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده سپاه قزوین:

شهر شال زادگاه عالمان و شهیدان است

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) قزوین گفت: شهر شال سرزمین و زادگاه عالمان دینی و شهدای بزرگ انقلاب اسلامی است که تاریخ به آن‌ها افتخار می‌کند.

سردار پاسدار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) قزوین در مراسم اختتامیه نمایش حماسی فرهنگی فصل شیدایی که در شهر شال برگزار شد، گفت: شهر شال چهره‌های بزرگ و برجسته‌ای تقدیم مکتب اسلام کرده که نمونه بارز آن حضرت آیت الله موسوی شالی است که در مکتب تشیع و حوزه خدمات فراوانی از خود برجای گذاشته است.

وی اضافه کرد: شهر شال زادگاه رزمندگان بزرگی مثل سردار شهید بابایی در لشگر ۲۷ محمدرسول الله و مورد اعتماد و اتکا شهید متوسلیان است، همچنین شال را با سردار شهید حمید محمدرضایی و شهید پورمراد کریمی از مدافعان حرم می شناسند.

سردار آتانی بیان کرد: این نخستین مراسم شهر شال نیست که در خصوص انقلاب و عاشورا برگزار می شود، در تمامی مراسم‌ها همواره شالی ها در قزوین خوش درخشیدند و در تکریم شهیدان خود پای میدان بودند.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) قزوین یادآور شد: شال برای دفاع از انقلاب اسلامی و استمرار خط عاشورا شیداییان واقعی این میدان هستند که باید از این سرزمین به عنوان یک الگو در مکتب ایثار و شهدا بهره برد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.