سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نخستین کنگره ملی شهدای امدادگر در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: کنگره ملی شهدای دانش‌آموز و دانشجوی امدادگر کشور آبان امسال همزمان با روز دانش‌آموز در شهرکرد برگزار می‌شود.

مسعود مثنوی  اظهار کرد: در طول هشت سال دفاع مقدس و شهدای مقاومت ۲ هزار و ۵۰۰ شهید از امدادگران کشور تقدیم نظام شد که از این تعداد ۵۰۰ شهید از جمعیت دانش‌آموزان و دانشجویان بودند.

وی ااضافه کرد: از این تعداد ۲۴ شهید امدادگر از چهارمحال و بختیاری بودند که شهید علی لندی از شهدای شاخص دانش‌آموزی این استان است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: قبل از برگزاری نخستین یادواره شهدای دانش‌آموز و دانشجوی امدادگر چهارمحال و بختیاری تنها ۹شهید امدادگر به ثبت رسیده بود و با اجرای این یادواره آمار شهدای امدادگر شناسایی شده به ۶۸ شهید افزایش یافت.

وی یادآور شد: برای حفظ نام و یاد شهدای امداد چهارمحال و بختیاری چندین عنوان کتاب در خصوص زندگی‌نامه و یادواره شهدای استان تهیه و تدوین شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: این استان به عنوان دبیرخانه مسابقات کشوری رفاقت مهر انتخاب شده و کار این دبیرخانه از امروز در استان آغاز می‌شود.

برچسب ها: کنگره شهدا ، شهرکرد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.