سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساعت کاری ادارات آذربایجان‌غربی در روزهای ابتدایی هفته آینده کاهش یافت

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی استان در روز‌های ششم تا هشتم هفته آینده (شنبه تا دوشنبه) کاهش یافت.

 علی رزازی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: با موافقت و دستور مقام عالی استان در راستای مدیریت مصرف برق و با هدف کمک به پایداری تامین برق خانگی و بخش تولید، صنعت و کشاورزی، با توجه به روند افزایشی دما در روز‌های آتی و پیش‌بینی هوای گرم در هفته آینده، ساعات کار دستگاه‌های اجرایی، سازمان ها، موسسات، نهاد‌های عمومی غیردولتی، شهرداری ها، بانک ها، شرکت‌های بیمه‌ای و دانشگاه‌های سراسر استان در تاریخ‌های ۶ و۷ و ۸ مرداد ماه از ۶ صبح تا ۱۱ ظهر خواهد بود.

وی افزود: بر این اساس اقدامات لازم در راستای رعایت صرفه جویی در مصرف انرژی باید توسط دستگاه‌های اجرایی صورت گیرد از جمله روشن و خاموش‌کردن سیستم‌های سرمایشی یک ساعت بعد از ورود و یک ساعت قبل از خروج در ادارات مورد تأکید است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان‌غربی ادامه داد: همچنین جهت رعایت ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری، مدیران موظف هستند کسری ساعت را به صورت دورکاری و با برنامه‌ریزی و نظارت دقیق مقررات جبران کنند.

رزازی اضافه کرد: دستگاه‌های خدمات‌رسان، نیرو‌های دارای نوبت کاری شیفت‌گردان، مراکز درمانی و بیمارستان‌ها مشمول کاهش ساعت کاری ادارات نبوده و فعالیت این مراکز به روال عادی است.

افزایش گرما در اکثر استان‌های کشور سبب افزایش مصرف سیستم‌های سرمایشی شده و در مناطق‌ مختلف کشور کاهش ساعت کاری ادارات در دستور کار قرار گرفته است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.