سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تداوم بارش‌ها در ۱۲ استان کشور تا پایان هفته

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: بارش‌ها تا پایان هفته در ۱۲ استان کشور تداوم خواهد داشت.

 

صادق ضیائیان مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه امشب و فردا، بارندگی‌ها همراه با وزش باد شدید در استان‌های گیلان، مازندران و اردبیل پیش‌بینی شده است  گفت: این بارش‌ها  در برخی مناطق همراه با بارش تگرگ است.

وی ادامه داد: در ساعات بعد از ظهر و شب، مناطقی از آذربایجان‌شرقی، آذربایجان غربی، ارتفاعات تهران، زنجان، قزوین، البرز، سمنان، کرمان و سیستان و بلوچستان و هرمزگان، رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید دارند که در مناطق مستعد بارش تگرگ نیز پیش‌بینی شده است.

او  با اعلام تداوم بارش‌ها تا اواسط هفته در کشور، توضیح داد: در مناطقی از شرق، جنوب‌شرق، مرکز، دامنه‌های جنوبی البرز در برخی ساعت‌ها، وزش باد شدید است که سبب کاهش کیفیت هوا در این مناطق خواهد شد.

 وی با بیان اینکه کاهش دما از شنبه تا یکشنبه در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل تداوم دارد گفت:طی دو روز آینده، آب‌های دریای خزر، خلیج‌فارس، تنگه‌هرمز و دریای عمان، مواج و متلاطم است.

او افزود: آسمان تهران صاف تا کمی ابری است و در برخی ساعت‌ها وزش باد دارد. کمینه دمای پایتخت به ۲۹ درجه سانتیگراد بالای صفر رسید و بیشینه دما نیز به بیش از ۴۰ درجه می‌رسد.

خبرنگار: محبوبه کباری 

برچسب ها: هواشناسی ، وزش باد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.