سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ماجرای تصویر اهدایی KHAMENEI.IR به پزشکیان چه بود؟

تصویری که صبح امروز رسانه KHAMENEI.IR به رئیس‌جمهور منتخب هدیه کرد مربوط به دیداری در تاریخ ۱۳۸۲/۰۹/۱۳ با رهبر انقلاب است.

تصویری که صبح امروز رسانه KHAMENEI.IR پس از انجام گفت‌وگوی تفصیلی به رئیس‌جمهور منتخب هدیه کرد مربوط است به دیداری که در تاریخ ۱۳۸۲/۰۹/۱۳ با عنوان «دیدار وزیر بهداشت و دست اندرکاران طرح ملی واکسیناسیون سرخک و سرخجه با رهبر انقلاب» برگزار شده است.

آقای پزشکیان در این دیدار در گزارشی از طرح واکسیناسیون سرخک و سرخجه در آن زمان گفت و افزود: با اجرای این طرح سی و سه میلیون نفر در برابر این دو بیماری، ایمن می‌شوند و در آینده‌ای نه چندان دور، سرخک و سرخجه از کشورمان ریشه کن خواهد شد و امیدواریم در سال خدمت رسانی به مردم، اجرای طرح ملی واکسیناسیون سرخک و سرخجه، در افزایش سلامت جامعه، آثار کاملاً ملموسی بر جای بگذارد.

پزشکیان در این دیدار با اشاره به ریشه کن شدن بیماری فلج اطفال و کزاز در ایران نیز گفت: این دستاورد بزرگ نتیجه همکاری وزارت بهداشت، بسیج - وزارت آموزش و پرورش و دستگاه‌های دیگر در اجرای طرح‌های ملی پیشگیری است که در طرح واکسیناسیون سرخک و سرخجه نیز این دستگاه‌ها با یکدیگر همکاری خوبی دارند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.